Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی شهادت عبدالرسول استوار محمودآبادی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی

سلام علیکم

خبر درگذشت جانباز سرافراز مجاهد استاد غم سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی موجب اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک سابقه درخشان و خدمات ارزنده ایشان در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و تا همراهی با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مبارزه پیروزمند و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری از یاد و خاطره دوستان و همرزمان ایشان محو نخواهد شد.

این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مراتب تبریک و تسلیت خویش را به حضور شما خانواده معظم آن شهید گرانقدر تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر دفاع پیام تسلیت دفاع مقدس شهادت امیر حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، علی یرلی‌کایا، وزیر کشور ترکیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ترکیه در عملیات «بزدوغان- ۳۱» (Bozdoğan- ۳۱) علیه گروهک تروریستی داعش ۳۸ نفر را بازداشت کردند.

در بیانیه صادره از سوی دفتر وزیر کشور ترکیه در این خصوص آمده است که عملیات «بزدوغان- ۳۱» در ۶ استان انجام شده است.

یرلی‌کایا در بیانیه مذکور افزود که ۶ نفر از این مظنونین در آدانا، یک نفر در آیدین، ۱۳ نفر در چوروم، ۲ نفر در غازی‌آنتپ، ۴ نفر در کایسری و ۱۲ نفر در مرسین بازداشت شده اند.

بیانیه دفتر وزیر کشور ترکیه اضافه کرد که در این عملیات همچنین اسنادی نیز در ارتباط با فعالیت های تروریستی آنان کشف و ضبط شده است.

این در حالیست که در بیانیه مذکور اطلاعات بیشتری در خصوص فعالیت های تروریستی بازداشت شدگان یا تصمیم آن ها در این باره ارائه نشده است.

کد خبر 6091352

دیگر خبرها

  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • داعش در افغانستان از بین رفته است