Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود منصور روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بزرگترین پایگاه اطفا حریق جنوب کشور در شهرستان رابر افزود: بزرگترین پایگاه اطفا حریق جنوب‌شرق کشور در شهرستان رابر تا اوایل خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد و این پایگاه به نام سردار دل‌ها نامگذاری خواهد شد.
وی اظهار داشت: سیاست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بر پیشگیری است و تلاش همه بر این است با اعمال دو شیوه حریق اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شیوه نخست عرصه‌های منابع طبیعی صاحب طرح و مجری می شود و مجری باید در این طرح حضور فیزیکی داشته باشد که حریق کمتر اتفاق بیفتد و در صورت بروز سریع‌تر خاموش ‌شود.
منصور تصریح کرد: از آنجا که لاجرم حریق بخصوص در مناطق سخت گذر اتفاق می افتد ما باید پوشش حفاظتی را کامل کنیم و اکنون تمام بخش‌های کشور بر اساس تقسیمات جغرافیایی ماموران حفاظتی مشخص شده است.
وی عنوان کرد: دوم اینکه تعدادی پایگاه به‌صورت منطقه‌ای مانند پایگاه رابر ایجاد و تجهیز کنیم که عملیات احداث این پایگاه در حال تکمیل است و باید با مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان و هماهنگی در سازمان با استان‌های مجاور انجام شود که اینجا زودتر تجهیز شود و بتوانیم این منطقه از کشور را پوشش دهیم.
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: بزرگترین پایگاه اطفا حریق جنوب‌شرق کشور در شهرستان رابر اواخر فصل بهار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: امداد هوایی با کمک مجلس شورای اسلامی به‌گونه‌ای پیش‌بینی شود که ما بالگرد در اختیار داشته باشیم در غیر این صورت با بالگردهایی که از طریق نیروهای مسلح تامین می‌شود با ایجاد پدی که برای فرود و پرواز انجام می‌شود کار انجام می شود.
منصور، در خصوص پروژه‌های آبخیزداری در سه شهرستان گفت: امسال در استان کرمان، ۴۹۰ سازه آبخیزداری احداث می‌شود که از این تعداد ۱۶۰ مورد در سه شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه انجام خواهد شد.
عصر امروز چهارشنبه رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور و رئیس سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی کشور از بزرگترین پایگاه اطفا حریق جنوب‌شرق کشور در رابر بازدید کردند.
رئیس سازمان امور اراضی جهاد کشاورزی کشور نیز در پی مطالبات نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رابر و فرمانداربافت در خصوص واگذاری اراضی دولتی برای انجام کارهای اقتصادی و همچنین صدور مجوز خانه کارگری در اراضی کشاورزی قول مساعد و همکاری داد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان منابع طبیعی و آبخیزداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان منابع طبیعی و آبخیزداری خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان منابع طبیعی و آبخیزداری اخبار کنکور رئیس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۱۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود