Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@18:15:20 GMT

امضای نیمار پای حذف منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۲۰۸۴

امضای نیمار پای حذف منچستریونایتد

نیمار با دو گلی که در نیمه نخست به ثمر رساند، صدرنشینی پاریس را در این گروه قطعی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جنجالی پاریس سن ژرمن و باشاک شهیر که به دلیل اتفاقات جنجالی که شب گذشته میان مربی تیم ترکی و داور چهارم رخ داد، به امشب موکول شد.


در این مسابقه که در پاریس برگزار می شود، تیم داوری جدیدی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جنجال های شب گذشته و توهین نژادپرستانه داور چهارم، امشب دنی ماکیلی هلندی وظیفه قضاوت این بازی را برعهده داشت.


در دقیقه 21 پاس وراتی پشت محوطه جریمه به نیمار رسید و این بازیکن با حرکتی فوق العاده در حالیکه پشتش به دروازه بود، توپ را از میان پاهای کارلوس پونک مدافع کیپ وردی باشاک شهیر عبور داد و با ضربه ای کات دار و فنی به شکلی استثنایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.


در دقیقه 38 ضدحمله ویرانگر پاریسی ها به قلب دفاع باشاک شهیر موقعیت ایده آلی را نصیب این تیم کرد. پاس خوب ام باپه، باعث شد نیمار با سنگربان نماینده ترکیه تک به تک شود و ضربه او پس از برخورد به مرت گونوک دروازه باشاک شهیر خورد غلت غلتان وارد دروازه شد.


نیمار با دو گلی که در همان نیمه نخست به ثمر رساند، کار باشاک شهیر را تمام کرد. در ادامه و در دقایق پایانی بازی در نیمه نخست، مرت گونوک بر روی نیمار مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را ام باپه وارد دروازه حریف کرد و بازی در همان نیمه نخست با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان توخل به پایان رسید.

 

 

حرکت نیمار در مبارزه با نژادپرستی


نیمار که در دیدار برگشت مقابل منچستر 2 بار دروازه این تیم را باز کرده بود، امشب نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا امضای نیمار پای حذف زودهنگام شیاطین سرخ از لیگ قهرمانان اروپا را امضا کند.


با توجه به شکست منچستر در دیدار شب گذشته در مقابل لایپزیش، حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان قطعی شده بود. چرا که تا پیش از دیدار امشب، پاریس و منچستر هم امتیاز بودند و حتی در صورت شکست شاگردان توخل در برابر باشاک شهیر، باز هم شیاطین سرخ شانسی برای صعود نداشتند.


نیمار با 2 گلی که تا این لحظه به ثمر رسانده، در این رقابت ها 5 گله شده است و او، یکی از عوامل اصلی حذف منچستر در این رقابت ها بود.

نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن ثمر رساند باشاک شهیر نیمه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با درخشش کاپیتان برونو فرناندز که در این مسابقه بریس کرد موفق به شکست شفیلدیونایتد رده بیستمی شد.

دانلود (75.1MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!