Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:06:04 GMT

ایمان به انسانیت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۳۰۷۳

ایمان به انسانیت

فیلمی که اخیراً برای بار دوم دیدم و بسیار فیلم تأثیر‌گذاری ست، یک فیلم قدیمی و مربوط به سال 2006 و محصول کشور آلمان است با نام زندگی دیگران(The lives of others) که اولین فیلم بلند فلوریان هنکل فون دونرسمارک بوده است. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی ‌زبان سال ۲۰۰۶ شد با اینکه این فیلم با بودجه کمی حدود ۲ میلیون دلار ساخته شد اما حدود ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این فیلم بیش از ۳۰ جایزه به دست آورده و با استقبال منتقدان و مخاطبان بسیاری روبه‌رو شده ‌است. «زندگی دیگران» یک فیلم خوش ساخت و تأثیرگذار است و در زمانی اتفاق می‌افتد که فضای خفقان در آلمان شرقی حکمفرما بوده است، قبل از اینکه دیوار برلین فرو بریزد و کمونیسم سقوط کند. وقایع این فیلم در سال 1980 اتفاق می‌افتد و ماجرای یک زوج هنری است که کار تئاتر می‌کنند. زن یک هنرپیشه است و مرد نمایشنامه نویس و کارگردان . پلیس امنیت آلمان شرقی اینها را زیر نظر می‌گیرد و در خانه‌شان دستگاه شنود می‌گذارد و بعدها معلوم می‌شود که این هنرپیشه زن به‌عنوان خبرچین برای پلیس امنیت کار می‌کرده است. تمام زندگی و فعالیت شان حتی نمایشنامه‌هایی که نوشته می‌شد، تحت کنترل بوده است تا بتوانند از آنها مدرکی به دست بیاورند. در واقع زمانی بوده  که حکومت آلمان برای فردیت افراد ارزشی قائل نبوده است و تمام لحظات زندگی آدم ها را نظارت می‌کردند. در واقع آنچه که مانند عشق، زندگی و خلاقیت هنری باارزش بوده است، کم کم به سمت تباهی می‌رود و امیدها همه ناامید می‌شود. کسی که مأمور است زندگی این زوج را کنترل کند و یک مرد تنها و متعصب هم بوده است، زندگی اش را وقف حاکمیت کرده اما به تدریج تغییر و تحول در او رخ می‌دهد و به نتایج کارهایش شک می‌کند و از مقام بازجو به ناظر و در واقع به مقام حامی و نجات دهنده این دو نفر می‌رسد و این یک پیام انسانی دارد و آن این که پایان فیلم با ایمان به انسانیت تمام می‌شود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گوشه‌هایی از طبیعت بهاری غرب استان اصفهان + فیلم و تصاویر
  • پوستر/ فلسطین؛ دانشگاه انسانیت
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی