Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از شایعاتی که در فضای مجازی ایجاد شد ، حالا خبر می رسد که گزارش دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از سوی عادل فردوسی پور کاملا منتفی شده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برای دیدار مهم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ابهام بزرگی وجود دارد و یکی از ابهامات بزرگ این بازی، که می‌تواند در خاطرات شیرین فوتبالی ایران به ثبت برسد، معرفی گزارشگر این دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در چند روز اخیر هم از عادل فردوسی پور به عنوان نامزد اصلی گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا نام برده می شد .

در حالی که برخی منابع غیر رسمی خبر پخش این دیدار با گزارش عادل فردوسی پور می‌دادند؛ این موضوع از سوی برخی مسئولان منتفی اعلام شده است.

در این راستا هنوز مشخص نشده گزارش این دیدار قرار است به کدام یک از گزارشگران فعال حال حاضر تلویزیون سپرده شود و حرف و  حدیث در این خصوص ادامه دارد.

گفتنی است عادل فردوسی‌پور بر طبق اعلام مسئولان صدا و سیما ، کارمند رسمی شبکه سه است و هرگز از صدا و سیما اخراج نشده است و تنها پخش برنامه نود با تهیه کنندگی او متوقف شده است .

بنا بر اعلام منابع رسمی و همچنین رسانه های نزدیک به عادل فردوسی پور هیچ مانعی برای اجرا و یا گزارشگری عادل فردوسی‌پور وجود ندارد و او همانطور که در برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش هر زمان که اراده کرده است گزارش ، اجرا و مصاحبه با چهره هایی همپون گابی و ژاوی داشته است ، می تواند به گزارش رقابت های روز فوتبال هم بپردازد  ، اما این خود اوست که بنابر ملاحظات شخصی تمایلی به گزارش رویداد های روز فوتبال نشان‌ نمی دهد .

در همین رابطه بخوانید :

سندی که نشان می دهد عادل فردوسی پور هرگز از صدا و سیما اخراج نشده است + عکس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا عادل فردوسی پور اخبار پرسپولیس پرسپولیس عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر فینال لیگ قهرمانان آسیا عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا موفق شد در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست بدهد و راهی دیدار پایانی شود. ملی‌پوشان ایران فردا دیدار فینال رامقابل تایلند برگزار می‌کنند و وزیر ورزش هم تماشاگر ویژه این مسابقه خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • شمسایی در فینال آسیا میهمان ویژه دارد