Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@03:27:03 GMT

دستگیری سارقان خشن کرمانشاه +جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۳۵۵۱

دستگیری سارقان خشن کرمانشاه +جزئیات

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به‌همراه داشت، خبر داد.

به گزارش شریان نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ 11 آذر رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا، کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان‌های مرکزی و شمالی کشور شدند.

جاویدان بیان کرد: تیم‌هایی از پلیس آگاهی استان کرمانشاه با کسب نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان‌های یادشده عازم شهرهای محل اختفای زورگیران شده در عملیات‌هایی حساب‌شده هر سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آنها بوده و پلاکش نیز سرقتی بوده است.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت‌گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

جاویدان با تأکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست تأکید کرد: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبه‌رو می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به هماهنگی دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به‌سرعت دستگیر می‌شوند و به سزای عمل خود خواهند رسید.

منبع: شریان

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 

فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه از افزایش تجهیزات و مراقبت‌های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل‌های مترو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز