Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:26:13 GMT

تمرینات تیم مس سونگون در حال پیگیری است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۲۰۰

تمرینات تیم مس سونگون در حال پیگیری است

محمدرضا کافی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه باشگاه مس سونگون ورزقان یک مجموعه هیات مدیره محور می باشد، افزود: هیات مدیره باشگاه با تشکیل جلسه ای برای انتخاب سرمربی تیم فوتسال مس سونگون به این جمع بندی رسید که به پاس زحمات آقای علیرضا افضل و کارنامه درخشان ایشان و قهرمانی در لیگ برتر، در لیگ بیست و یکم فوتسال باشگاه های کشور ایشان به عنوان مسئول فنی در کنار تیم باشد و احمد باغبانباشی، مربی فصل گذشته این تیم به عنوان سرمربی تیم مس انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اشاره به اینکه همچنان به دنبال حل و فصل مشکلات علیرضا افضل هستیم، خاطرنشان کرد: از محرومیت یک ساله وی که از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شده، شش ماه گذشته است.

وی در خصوص کادر فنی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان اضافه کرد: به دلیل ازدیاد نفرات در کادر فنی تیم  باشگاه مس در یک تصمیم گیری بر اساس استاندارد های کنفدراسیون فوتبال آسیا، تغییراتی را در کادر فنی انجام دادیم و در این تصمیم سعی شده است تا از شاکله اصلی کادر فنی تیم استفاده شود.

کافی با تقدیر از تلاش مسوولان ارشد شرکت مس در حل مشکلات باشگاه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات نهایت اظهار کرد: بیستم آذر ماه آخرین مهلت باشگاه مس برای حل و فصل شکایت ها بوده و با توجه به شکایت سه بازیکن از باشگاه مس، توانستیم با حمید احمدی و محمد رضا سنگ سفیدی به توافق برسیم.

وی ادامه داد: اکنون تنها یک شکایت مربوط به زمان انتقال امتیاز باشگاه سونگون از فوتبال به فوتسال باقی مانده که بوده و طبق نظر مسئولان فدراسیون که برای حل آن نیز از فدراسیون زمان خواستیم تا مستندات مان را بررسی کنیم و به توافق نهایی دست یابیم.

وی با بیان اینکه تیم مس سه بار پیاپی قهرمان فوتسال کشور بوده است، گفت: تمرینات تیم را با جدیت تمام در سالن پور شریفی تبریز آغاز کردیم و همچنان مدافع عنوان قهرمانی خود در بیست و دومین لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور خواهیم بود.

کافی در خصوص تاخیر در شروع لیگ برتر فوتسال افزود: تاخیر در این موضوع بدلیل شرایط کرونایی کشور بوده و نمی توان کسی را در این قضیه مقصر دانست و همچنین از تاخیر بوجود آمده هیچ باشگاه و بازیکنی رضایت ندارد، زیرا همه خواهان شروع بموقع و اتمام لیگ در سر وقت هستند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی مس سونگون ورزقان، لازمه موفقیت و پیروزی در حل و فصل مشکلات و کسب قهرمانی دوباره تیم را همراهی و همدلی همه مسوولین ذیربط استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان عنوان کرد.

گفتنی است، تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر امسال با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین‌شهر و ایمان شیراز هم گروه است.

تیم مس سونگون در اولین دیدار خود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در سالن فجر ساوه به مصاف سن ایچ خواهد رفت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور مس سونگون ورزقان باشگاه مس کادر فنی لیگ برتر تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر