Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@00:41:43 GMT

دوستی صمیمانه رونالدو و مسی + سند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۲۱۹

دوستی صمیمانه رونالدو و مسی + سند

در بازی بارسلونا و یوونتوس از هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یک قاب ماندگار از خوش و بش کریستیانو رونالدو و لیونل مسی ثبت شد که نشان از رابطه صمیمانه این دو فوق ستاره فوتبال جهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جذاب ترین نکته بازی بارسلونا و یوونتوس حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و رویارویی این دو بود چرا که این دو فوق ستاره پس از بیش از دو سال با هم رو در رو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،پیگیری شد که در مهمترین بازی تیم بارسلونا از گروه G و در ورزشگاه نیوکمپ برابر یوونتوس با شکست سنگین سه بر صفر رو به رو شد.

کریستیانو رونالدو در این دیدار توانست دو بار از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

این ستاره پرتغالی پس از بازی در مصاحبه‌ای در مورد لیونل مسی کاپیتان بارسلونا، اظهار داشت:

همیشه با او رابطه‌ای صمیمانه داشتم. ۱۴ سال با او در مراسم اهدای جوایز حضور داشتم و افتخاراتمان را باهم تقسیم کردیم. هرگز او را به عنوان یک رقیب نمی‌دیدم. 

وی افزود:

من و مسی همیشه سعی کردیم بهترین عملکرد را برای تیم‌های خود داشته باشیم. می‌دانم که رقابت ما در رسانه‌ها و مطبوعات به عنوان یک نمایش نشان داده می‌شود اما من همیشه با او در این موضوع کنار آمدم. مسی را در دیدار با بارسا مثل همیشه دیدم.

رونالدو ادامه داد:

بازگشت به اسپانیا و کاتالونیا همیشه عالی است اما بازی در برابر بارسا در ورزشگاه نیوکمپ همیشه جزو دیدارهای سخت برای من بوده است. امروز ما یک تیم قهرمان بودیم. یک خانواده واقعی، قوی و متحد. با چنین بازی هایی ما هیچ ترسی تا پایان فصل نداریم.

فوق ستاره یوونتوس در مورد تیم بارسلونا گفت:

بارسلونا دوران سختی را پشت سر می‌گذارد اما هنوز بارسلونا است. ما از این برد بسیار خوشحال هستیم چرا که می‌دانستیم این یک مأموریت تقریبا غیر ممکن است.

رونالدو و مسی در ابتدای بازی یوونتوس و بارسا با دست دادن و خوش و بش با یکدیگر تصویری ماندگار را ثبت کردند که در زیر می بینید:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالدو لیونل مسی مسی دوستی رونالدو و مسی رونالدو کریستیانو رونالدو لیونل مسی مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

ماتیاس سوله، ستاره آرژانتینی یوونتوس ایتالیا در رادار تیم متمول عربستانی قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الاتحاد جده برای بازگشت به کورس قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده به دنبال تقویت خود با جذب ماتیاس سوله، هافبک هجومی یوونتوس ایتالیا است.

بیشتر شدن شانس الاتحاد برای انتقال محمد صلاح

الاتحاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان در فصل جاری این مسابقات با وجود در اختیار داشتن کریم بنزما و چند ستاره مشهور دیگر نتوانست از قهرمانی‌اش دفاع کند.

ماتیاس سوله که هم‌اکنون به عنوان بازیکن قرضی در تیم فروزینونه بازی می‌کند، به یکی از اهداف اصلی الاتحاد عربستان در نقل‌وانتقالات تابستانی تبدیل شده است. مدیران الاتحاد به دنبال امضای قرارداد بلندمت با این ستاره 21 ساله آرژانتینی هستند و قیمت او در حدود 40 تا 50 میلیون یورو پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!