Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:54:45 GMT

حراج یلدانه فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۱۶۶

حراج یلدانه فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

با نزدیک شدن به فصل زمستان و همچنین شب شیرین یلدا مجموعه لوازم خونگی تصمیم گرفته است تمامی محصولاتش را تحت تخفیف‌های باورنکردنی قرار بدهد!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه لوازم خونگی، در این حراج وبسایت Lavazemkhonegi تمامی محصولات لوازم خانگی برقی اعم از اسپرسوساز، آسیاب، خردکن، غذاساز، ماکروویو و سایر موارد همراه با گارانتی و ضمانت سلامت کالا از تمامی برندهای معتبر سراسر جهان موجود دارد که می‌توانید تنها با نشستن در خانه گرمتان با خیال راحت و از هرجایی از ایران که هستید سفارشتان را به صورت تلفنی و یا از طریف وبسایت ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ شروع حراج یلدانه لوازم خونگی از ۲۰ آذر ماه الی ۱ دی ماه می‌باشد.

طیف وسیعی از محصولات لوازم خانگی برقی در حراج یلدانه

شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه نوع محصولاتی در حراج یلدانه مجموعه لوازم خونگی تحت تخفیف قرار گرفته و تنها محصولات ایرانی در آن تحت پوشش هستند یا خیر؟ وبسایت لوازم خونگی در این حراجش تصمیم گرفته تا تمامی لوازم خونگی برقی برندهای خارجی چون فیلیپس، دلونگی، براون، کنوود، بوش، تفال، فلر، دلمونتی، کارچر، رمینگتون، بابیلیس، مک استایلر و بسیاری از دیگر برندها را تحت تخفیف قرار دهد تا تمامی مشتریان با توجه به تعداد زیادی از محصولاتی که موجود دارد به راحتی با توجه به هر سلیقه‌ و نیازی که دارند سفارش داده و خریداری نمایند.

درباره فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

مجموعه فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی به صورت رسمی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرده است و از همان روزهای اول تا به امروز قیمت‌های وبسایت لوازم خانگی به صورت روزانه و حتی ساعتی بروزرسانی می‌شوند و تمامی محصولات موجود بر روی وبسایتش را قبل از ارسال هم از نظر سلامت فیزیکی و فنی و هم از نظر اصلی بودن کالا بررسی می‌نماید و با ضمانت سلامت کالا به همراه گارانتی و فاکتور برای تمامی مشتریانش به سراسر ایران ارسال می‌نماید.

ارسال روز و رایگان به سراسر تهران در حراج یلدانه

فرقی نمی‌کند کجای تهران هستید و چه محصولی را می‌خواهید در حراج یلدانه لوازم خونگی خریداری کنید، فقط کافی است سفارشتان را به صورت تلفنی (۰۲۱۶۶۷۰۶۰۰۵- ۰۲۱۶۶۷۳۴۳۵۵) یا از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی Lavazemkhonegi.com ثبت نمایید، سپس در همان روزی که سفارشتان را ثبت کردید، محصول را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بابت حمل و نقل دریافت خواهید کرد.

همچنین باید بدانید که این مجموعه از سایر شهرها و شهرستان‌های ایران سفارشات را پذیراست و با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن سفارشات را ارسال خواهد نمود.

گارانتی، فاکتور و ضمانت سلامت کالا در حراج یلدانه

لوازم خونگی همان طور که اعلام کرده، تمامی محصولات موجود در صفحه حراج یلدانه‌اش همراه با ضمانت سلامت کالا به همراه فاکتور مهر شده و ضمانت سلامت کالا ارسال خواهد شد، تمامی محصولات از پایین ترین قیمت برخوردار می‌باشند و تمامی کالاهای موجود در حراج یلدانه اصلی هستند.

همانطور که درباره نوع بررسی محصولات لوازم خونگی ذکر کردیم باید بدانید که اگر محصولی از نظر فنی مشکلی داشته باشد تنها قابل بازگشت است و به هیچ عنوان از نظر سلیقه‌ای برای بازگشت پذیرا نخواهند بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حراج شب یلدا فروشگاه اینترنتی تمامی محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت