Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه آنلاین شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به ریاست محسن هاشمی برگزار شد. در این جلسه که برای نخستین‌بار به صورت آنلاین برگزار شد، سیدحسین مرعشی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جلسات مستمر کمیته سیاسی حزب درباره انتخابات 1400، از ورود این کمیته به فاز بررسی شخصیت‌ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته سیاسی کارگزاران سازندگی ایران همچنین با بیان روند تدوین برنامه انتخاباتی حزب و اصلاحات آن، سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی این کمیته برای انتخابات ریاست جمهوری را جهت تصویب مطرح کرد.

بر این اساس، با تصویب شورای مرکزی ورود حزب کارگزاران سازندگی ایران به انتخابات 1400 «برنامه‌محور» خواهد بود.

همچنین مقرر شد حزب کارگزاران سازندگی ایران تیم پیشنهادی خود را برای اداره دولت آینده، پیش از انتخابات پس از مشورت با نامزد اصلی ریاست جمهوری و شخصیت های محوری جبهه اصلاحات اعلام کند.

جمع‌بندی شورای مرکزی درباره برنامه حزب کارگزاران سازندگی ایران در انتخابات آتی نیز بر این شد که پس تصویب آن در جلسه آینده شورا، برنامه مصوب برای اعلام نظر کارشناسان و متخصصان منتشر شده و پس از اخذ نظریات و اصلاحات احتمالی، برای تصویب نهایی به شورای مرکزی باز گردد.

تأکید بر برگزاری به موقع کنگره سراسری و کنگره‌های استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه‌ای بود که از سوی غلامحسین کرباسچی ، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران مطرح شد.

پس از ارائه گزارش محمد عطریانفر ، رئیس کنگره و مجید صالحی، رئیس دفتر ویژه کنگره سراسری درباره روند انجام مقدمات و همچنین مشکلات و ملاحظات برگزاری آنلاین آن، شورای  بر برگزاری کنگره در وقت مقرر -ترجیحا دهه سوم دی‌ماه 99- تأکید کرد.

همچنین در این جلسه که به ریاست محسن هاشمی برگزار شد، اعضای شورای مرکزی نقش کنگره سراسری به عنوان عالی‌ترین رکن حزب را در تصمیمات نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خاطرنشان کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حزب کارگزاران سازندگی ایران کارگزاران غلامحسین کرباسچی محمد عطریانفر محسن هاشمی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری حزب کارگزاران انتخابات 1400 حزب کارگزاران سازندگی ایران انتخابات ریاست جمهوری شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم