Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: امسال جشنواره پاییزی برگ‌ها و رنگ‌ها با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در منازل شهروندان برگزار می‌شود.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این جشنواره شهروندان با استفاده از برگ درختان اقدام به ساخت نمادها، المان‌ها و طرح‌های دست ساز در منازل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از برگ‌های پاییزی درختان حیاط منزل خود و یا درختان بوستان‌های محلی طرح‌های مورد نظر خود را بسازند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: شرکت در این جشنواره برای همه شهروندان آزاد و رایگان است و شرکت کنندگان تنها باید پس از ساخت آثار خود از آن عکس گرفته و آن در صفحه خود با هشتگ جشنواره برگ‌ها و رنگ‌ها استوری و یا پست کنند.

وی تصریح کرد: همچنین علاقه مندان می‌توانند صفحه شبکه شهر را در پست خود تگ کنند و یا عکس خود را به همین صفحه ارسال کنند.

هاشمیان با اشاره به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: از همه شهروندان اصفهانی دعوت می‌شود تا با حضور خود به صورت مجازی در این جشنواره از لذت برگزاری یک مسابقه خانوادگی هیجان‌انگیز بهره‌مند شوند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: شهروندان تا اول دی ماه فرصت دارند در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به اجرای سومین دوره این جشنواره، افزود: سال گذشته نیز جشنواره پاییزی برگ‌ها و رنگ‌ها با مشارکت مدیریت ساماندهی طرح ناژوان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و اداره تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و با استقبال گرم و کم نظیر شهروندان اصفهان در میدان جشن‌های ناژوان اجرا شد و مورد توجه بسیاری از مردم و هنرمندان شهر قرار گرفت.

کد خبر 460596

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره منطقه گردشگری ناژوان کلانشهر شهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رنگ ها برگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار

محمود ایرانمنش با اشاره به برنامه‌ریزی لازم و هماهنگی با مدیران و نیرو‌های مربوط گفت: تمام نیرو‌های خدمات‌شهری در مناطق مختلف شهر کرمان، در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: همچنین ماشین‌آلات و ادوات موردنیاز برای مقابله با بروز هرگونه مشکل در هنگام بارش‌های احتمالی، پیش‌بینی و تمام محدوده‌هایی که احتمالا دچار آبگرفتگی می‌شود، پاک‌سازی و ساماندهی شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از مسدودشدن مسیر روان‌آب‌ها خبر داد و گفت: همچنین در کنار این اقدامات، هماهنگی بین‌بخشی با ارگان‌های خارج از شهرداری و همراهی و همکاری مطلوب با تمام واحد‌های ستادی و اجرایی مشترک در مواجه با بارش‌های پیش رو و مجهزشدن مناطق به تجهیزات، صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: توصیه ما به شهروندان، پرهیز از رهاسازی زباله‌ها در معابر و کانال‌ها، برای جلوگیری از انسداد کانال‌ها و ایجاد مشکل در دفع آب‌های سطحی و نیز تسهیل فرآیند‌های اجرایی مقابله با آبگرفتگی در زمان بارندگی است.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل در زمان بارندگی‌های آینده با مرکز ارتباط مردمی شهرداری به شماره ۱۳۷ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود