Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:36:39 GMT

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل های برق با ۷ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۶۴۶۲

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل های برق با ۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل های برق با ۷ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "محمد سرگزی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پي وقوع سرقت سيم هاي برق در بخش مرکزی و روستاهای حاشیه شهرستان مهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: به منظور پيشگيري از ادامه وقوع سرقت ها و دستگيري سارقان در طي چند شبانه روز واحد های گشتی هدفمندی راه اندازی شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه  یکی از واحدهای گشت انتظامی در ساعات نیمه شب 2سارق حرفه اي را هنگام سرقت سیم برق در بخش کهن شهرستان دستگير و  مقدار 100 متر سيم برق مسروقه را از آنها کشف کردند.
سرهنگ سرگزی گفت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات تکمیلی به 7 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان مهرستان اعتراف کردند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر 2 متهم با تشكيل پرونده  برای سيرمراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند

 

جانشین انتظامي شهرستان زابل در ديدار با دادستان گفت: پلیس ودستگاه قضایی 2 بازوی اجرای عدالت در سطح جامعه هستند


به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ "غلامعلی جهانتیغ"وهیئت همراه در دیدار با" ایرج جهانتیغ " دادستان عمومي وانقلاب زابل گفت :هدف اصلي پليس و دستگاه قضايي پيشگيري است و اين مهم فقط با اجرای کامل عدالت برای کلیه اقشار جامعه محقق خواهد شد.
 وي افزود: عملکرد مثبت نیروی انتظامی در اجرای طرح های انتظامی واجتماعی در شمال استان  وبرخورد قاطع با متخلفین ومجرمان در کوتاه ترین زمان ممکن ، حاصل تعامل مثبت بین این دو دستگاه بوده که این امر موجب تقویت احساس امنیت در شهروندان می گردد.
سرهنگ "جهانتیغ"در ادامه با تقدير و تشكر از تعامل خوب دستگاه قضایی با پلیس اظهار داشت: تعامل دو جانبه نيروي انتظامي و دستگاه قضایی امري اجتناب ناپذير بوده و مشاركت بيشتر مردم و نهادها با دستگاه قضا و نيروي انتظامي زمينه ساز تحقق امنيت پايدار در جامعه است.
 در ادامه دادستان عمومي وانقلاب شهرستان زابل" جهانتیغ " ضمن تقدير وتشكر از فرماندهی و کارکنان انتظامي اين شهرستان به جهت كشفيات اخير مواد مخدر وجمع آوري سلاح هاي گرم و سرد وبرخوردبا سارقان بيان داشت : به لطف خداوند متعال و تلاش هاي شبانه روزي پليس اين فرماندهي ، شهرستان زابل از وضعيت امنيتي خوبي برخوردار است و زحمات شماقابل تقدير است.
وي با اشاره به تلاش خستگي ناپذير و دلسوزانه ماموران جان برکف نیروی انتظامی تصريح كرد : به لطف خداوند و تمهيدات پليس و تشريک مساعي مردم امسال ، شاهد کاهش جرائم در سطح شهرستان بوديم و اميدواريم با عزم ملي و همه جانبه مردم و دستگاه هاي مرتبط ، گام هاي بلندي در راستاي تامين نظم وامنيت و سلامت شهروندان برداشته شود.

 


به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سرهنگ غلامرضا شهرکی» گفت : در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران پاسگاه "شهرسوخته" اين فرماندهي در حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "هامون-زاهدان" به یک دستگاه کاميون مشکوک و خودرو را برای بررسي بيشتر متوقف کردند.


وي افزود: ماموران در بازرسي از خودرو مقدار 2 هزار چهارصد کیلوگرم روغن خوراکی جامد و 2 هزار پانصد ليتر روغن خوراکی مایع قاچاق و فاقد هر گونه مجوز گمرگی را کشف کردند.
سرهنگ "شهرکی" خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره گمرک ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 700 ميليون ريال برآورد کردند.
وی بيان داشت: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
 فرمانده انتظامی شهرستان هامون در پایان با بيان اينکه رواج قاچاق کالا موجب اختلال در اجراي برنامه هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و رکود اقتصادي كشور مي شود گفت:يكي از اولويت ها و برنامه هاي اصلي پليس مبارزه جدي و ريشه اي با قاچاق سوخت و كالا می باشد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان"فنوج"از دستگيري 2 سارق موتور سیکلت با 4 فقره سرقت خبر داد.


سرهنگ"احمد گرجی تبار"  در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت‌ موتورسیکلت در سطح شهرستان فنوج، با توجه به ايجاد جو رواني نامطلوب در بين شهروندان، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.
وي افزود:ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتي و انجام تحقيقات ميداني به یک سارق سابقه دار مشکوک شدند و فرد مورد نظر را به صورت نامحسوس زير نظر قرار دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران پس از چند روز مراقبت و کنترل فرد مظنون در عملیات غافلگیرانه پليسي  این متهم را بهمراه یک متهم دیگر در حال سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگير و در بازرسی از منازل آنها 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی دیگر نیز کشف شد.
وي در ادامه تصريح کرد: متهمان پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 3 فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت  احشام اعتراف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان فنوج بيان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به  مراجع قضايي معرفی شدند.
وي در پايان به شهروندان توصيه كرد: به هشدارهاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت توجه داشته باشيد و وسایل نقلیه خود را به تجهيزات ايمني از قبيل قفل مركزي، دزدگير،قفل پدال،قفل فرمان و قفل زنجیر مجهز كنيد تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

 

دیدار فرماندار دلگان و نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با سردار طاهری

فرماندار دلگان بهمراه نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز و دلگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر کار فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک انتصاب سردار "احمد طاهری" بر لزوم همکاری همه دستگاه ها با پلیس برای تأمین امنیت تأکید کردند.

فرماندار شهرستان سراوان ، ضمن تقدیر از اقدامات ناجا ، گفت: همکاری همه دستگاه ها با پلیس در تامین امنیت امری ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، روز گذشته فرمانده انتظامی شهرستان سراوان بهمراه  تعدادی از معاونین و روسای پلیسهای تخصصی با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
 مهندس "شهرکی" فرماندار سراوان در این دیدار گفت: امروز پلیس خدمتگزار با رویکرد اجتماعی، نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب ها و معضلات جامعه دارد.
وی پیشگیری و آموزش را 2 اصل اساسی در کاهش جرایم دانست و افزود: ناجا در سال های اخیر اقدامات ارزشمندی در این حوزه انجام داده است که نتیجه آن را می توان در سطح جامعه مشاهده کرد.
مهندس شهرکی با تاکید بر اهمیت کار در حوزه های فرهنگی و اجتماعی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حوزه فرهنگ و اخلاق اهمیت ویژه ای داشته و همه سازمان ها باید برنامه های هدفمندی در این خصوص داشته باشند.
فرماندار شهرستان سراوان تصریح کرد: پلیس با رفتار حرفه ای و اخلاق مداری و همچنین حضور فعال در سطح جامعه برای تامین امنیت و آرامش شهروندان مجاهدانه تلاش می کند که رضایت مردم، مسئولان و نمایندگان را به دنبال داشته است.
وی در پایان با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه های متولی با پلیس در برقراری امنیت، گفت: تامین امنیت تنها وظیفه یک سازمان نیست و می طلبد همه دستگاه ها در این راه با نیروی انتظامی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

 

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر، نوجوان 15 ساله در کمتر از 10 ساعت از چنگال آدم ربایان آزاد و عامل اصلی آدم ربایی دستگیر شد


سردار "احمد طاهری" در تشريح اين خبر گفت: ساعت 17 پانزدهم آذر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره گروگانگیری در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر، بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.
وی افزود: در بررسی های اولیه از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری پراید با پلاک مخدوش نوجوانی 15 ساله را که به صورت پیاده به سمت منزلش در حرکت بوده، با تهدید سلاح سرد و به زور سوار خودرو ی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "نیکشهر" با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات گسترده ای را آغاز و با استفاده از شیوه های نوین پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر محل انتقال این نوجوان دست یافتند.
سردار طاهری عنوان کرد: با تلاش صورت گرفته در کمتر از 10 ساعت از گروگانگیری محل نگهداری گروگان در کوهستان های اطراف یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر شناسایی شد.
 این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: با حضور تیم عملیات وبژه پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر در محل،  آدم ربایان که به محض مشاهده ماموران عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن گروگان و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
وی اظهار داشت: در ادامه ماجرا با به دست آمدن سرنخ های بیشتر تحقیقات پلیس ادامه یافت تا اینکه محل اختفای سرگرده  گروگان گیران که طراح اصلی آدم ربایی بود شناسایی و ماموران پلیس آگاهی او را طی یک عملیات هماهنگ و منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به ربودن این نوجوان به دلیل اختلافات مالی با پدرش، با همدستی 2 نفر دیگر از دوستان خود اعتراف کرد.
سردار طاهری با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد، تأکید کرد:پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم، امنیت شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.


 

 

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: هشدارهاي پليس فرمانده انتظامي موتورسیکلت فرمانده انتظامی شهرستان پلیس آگاهی شهرستان شهرستان مهرستان شهرستان نیکشهر همه دستگاه ها فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل