Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به شرایط فعلی (کرونا) و نیاز مبرم به داشتن یک پشتوانه مالی در شرایط سخت و بهنگام؛ بیمه زندگی بیمه ملت برآن شد تا نسبت به تشویق کلیه بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی برای فعال‌نگه‌داشتن بیمه‌نامه‌های خود و استفاده از مزایای آن در مواقع ضروری اقدامات موثری را انجام دهد و در این راستا جشنواره‌ بیمه‌های زندگی بیمه ملت از آذر ماه آغاز و تا انتهای سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج مفاهیم بیمه‌ای، افزایش دانش و توسعه نگرش و باور در حوزه بیمه بوده و بر ضرورت خرید بیمه زندگی، ویژگی‌های حمایتی این رشته بیمه‌ای از خریداران این بیمه‌نامه‌ها و افراد تحت پوشش آنها، قابل اتکا بودن در شرایط دشوار، مدیریت و انتقال ریسک و... تاکید می‌کند.

بنابراین گزارش، بیمه‌گزاران می‌توانند با پرداخت اقساط پیش از موعد، پرداخت اقساط معوق و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده زندگی، امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

این جشنواره از آذر 99 تا پایان سال برگزار می‌شود و امتیاز پیش‌فرض به کلیه بیمه‌گزاران تعلق گرفته است و امتیازات، در طول جشنواره به شرح زیر به‌روزرسانی می‌شوند.

**استعلام میزان امتیاز

با توجه به شرایط پاندمی و الکترونیک بودن بیمه زندگی، امکانی فراهم شده تا هر یک از شرکت‌کنندگان، بتوانند امتیازات خود در این جشنواره به صورت اینترنتی مشاهده کنند.

امتیاز بیمه‌گزاران، برای هر یک از بیمه‌نامه‌های آنان، به صورت مجزا و برای شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بیمه‌های زندگی ارسال شده و بیمه‌گزاران می‌توانند با استفاده از لینک دریافتی، امتیاز کلی و تعداد معوقات هر یک از بیمه‌نامه‌های خود را مشاهده کنند.

گفتنی است این امتیازات در طول جشنواره به صورت روزانه به‌روزرسانی خواهد می‌شود.

-لینک استعلام میزان امتیاز بیمه‌نامه‌های بیمه‌گزاران:

  http://melat.ir/life/insurer

**جوایز جشنواره

در پایان هر ماه، به یک نفر از بیمه‌گزاران به قید قرعه، یک گوشی تلفن همراه اهدا می‌شود و در پایان هر فصل (آذر و اسفند 99) نیز به یک نفر از بیمه‌گزاران برنده در قرعه‌کشی، 200 میلیون ریال وجه نقد پرداخت می‌شود.

در ابتدای هر ماه نیز امتیازات از طریق پیامک، به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

پربیننده ترین صید فراریان مالیاتی توسط صیاد بخشنامه نحوه تامین ارز واردات ابلاغ شد/ واردات با کدام منابع ارزی مجاز است؟ پول‌شویان شناسایی می‌شوند نتیجه بیست و هشتمین حراج اوراق بدهی دولتی/ حراج جدید اوراق ۲۵آذرماه انجام می‌شود تسهیل روند پیگیری قضایی چک‌های برگشتی/ مهلت ۱۰روزه برای جبران کسری موجودی چک‌ برگشتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه بیمه ملت جشنواره بیمه زندگی جوایز ویروس کرونا بیمه کرونا بیمه های زندگی بیمه نامه بیمه گزاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری

مهدی زمانپور کیاسری نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، مستند سینمایی «مشتی اسماعیل» گفت: سال ۸۷ ایده‌ای به ذهنم رسید که مستندی درباره کاشت، داشت و برداشت محصول شالی بسازم؛ چرا که کاشت، داشت و برداشت محصول پر از حرکت، انرژی و زندگی بود. در مسیر شالیکاری زندگی جریان داشت؛ زندگی که برایم پر از خاطرات بود.

وی ادامه داد: همیشه فکر می‌کردم اگر در فیلمم مستقیم به کاشت، داشت  و برداشت محصول بپردازم شاید نتوانم آنگونه که شایسته است آن را به تصویر بکشم و شاید از حالت هنری خارج شود؛ لذا از آنجاییکه بیشترین خاطراتم در دوران کودکی شکل گرفته بود، با خود گفتم که باید از نگاه کودک بصورت غیر مستقیم به کاشت، داشت و برداشت محصول بپردازم. تا اینکه مشتی اسماعیل جلوی چشمانم آمد.

وی عنوان کرد: البته این ایده با کمک دوست عزیزم کوروش خواجوندی به ذهنم خطور کرد. در نهایت تصمیم گرفتم زندگی مشتی اسماعیل را به تصویر بکشم. زندگی پیرمرد کشاورز نابینای اهل دل. در سال ۸۹ یکسال تمام، کار، تلاش و زندگی این پیرمرد دوست داشتنی را ثبت و ضبط کردم. بهار سال ۹۰ هم تدوین و صداگذاری انجام شد و کار به اتمام رسید.

زمانپور توضیح داد: سپس فیلم به جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی ارسال شد که خوشبختانه در بیش از ٥٠ جشنواره فیلم انتخاب شد در بیش از ٣٠ جشنواره مهم دنیا جایزه گرفت؛ و جالب است بدانید تا کنون نزدیک به ٤٠٠ بار از تلویزیون (در شبکه‌های مختلف) پخش شد.

این کارگردان درباره معنویت مشتی اسماعیل توضیح داد: مشتی اسماعیل سراسر معنویت بود. وی حداقل ۶ ماه در سال را روزه می‌گرفت. وی مداح اهل بیت بود و عاشق امام حسین (ع). مشتی اسماعیل سراسر زندگیش امید بود. حال درونش خوب بود. من هم تلاش کردم این حال خوب را در فیلم جاری کنم و به همه دنیا نشان دهم؛ و البته همه معنویاتش را هم بصورت غیر مستقیم بیان کردم.

وی افزود: رفتن مشتی اسماعیل داغی در دل من گذاشت چرا که ما هر هفته با هم در طی این ١٤ سال در تماس بودیم و همیشه جویای حال هم بودیم. برنامه ریزی کرده بودم که در هفته اول خرداد او را به سفر کربلا ببرم؛ چون مش اسماعیل عاشق کربلا و اباعبدالله بود. البته ما قبلا با هم کربلا رفته بودیم، اما دوست داشتم امسال هم این سفر را تجربه کنم که سعادت نصیب من نشد و این حسرت بر دل من باقی ماند. مشتی اسماعیل خیلی خوش صحبت بود و همچنین طناز با هم خیلی شوخی می‌کردیم. 

زمانپور خاطرنشان کرد: این اواخر دائم می‌گفت «دیگر یواش یواش باید از این دنیا بروم» من به او می‌گفتم که سوال کردم گفتند مشتی اسماعیل تا ٩٦ سال زنده می‌ماند؛ مشتی هم با خنده می‌گفت؛ البته بی نفس؛ و آخرین بار هم که یک هفته قبل از فوتش زنگ زد، گفت که دیگر باید بروم و رفت. مشتی اسماعیل رفت، اما معنویت و امیدش همچنان زنده است و تا سال‌های سال مردم دنیا از آن بهره‌مند خواهند شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • شاهنشاه آریامهر حقوق دهخدا را قطع کرد / بازجویی هایی که به مرگ رئیس دانشگاه تهران منتهی شد / سرگذشت غم انگیز سیاستمدار میانه‌رو و ادیب دانشمند
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند