Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از «ریتا چاکرابارتی»، مجری و گوینده خبر شبکه بی بی سی جهانی در فضای مجازی به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این ویدئو که ابتدا در تیک توک منتشر شد این مجری ۵۵ ساله را در حالی که به نظر می‌رسد یک سیگار در دست دارد در حال خواندن خبر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو مربوط به تاریخ ۳۱ اکتبر و زمانی است که ریتا، مجری و گوینده خبری که بخاطر اجرا‌های بی نقص خود در شبکه جهانی بی بی سی معروف است خبر دومین قرنطینه سراسری در انگلیس را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک پرواز کودک با بادبادک!

در این ویدئو این مجری و گوینده خبر کاملا خونسرد و آرام در حالی که به نظر می‌رسد از شیء در دست خود باخبر نیست در حال خواندن خبر دیده می‌شود. در ویدئوی منتشر شده صدای خنده فردی که با تلفن همراه خود از پخش زنده بی بی سی از تلویزیون فیلم تهیه می‌کند شنیده می‌شود. کاربران در فضای مجازی در حالی که کاملا حیرت زده بودند که آیا شی ء در دست این گوینده خبر سیگار بوده یا خودکار آن را به شکلی گسترده به اشتراک گذاشتند. این در حالی بود که مسئولان بی بی سی در نماس خود با دیلی میرر اعلام کردند که شی ء در دست ریتا در واقع یک خودکار سفید رنگ بوده است.

این ویدئو با توضیح کوتاهی در تیک توک به اشتراک گذاشته شد. در توضیح این ویدئو آمده: «وقتی فراموش می‌کنی و سیگارت را قبل از پایان شیفت (کاری ات) بیرون می‌آوری!» انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «بیچاره گوینده خبر! کمی برای سیگار کشیدن عجله داشت.» البته کاربر دیگر نظری متفاوت داشت و نوشت: «این مطمئنا انتهای یک خودکار است.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجری بی بی سی اقدام عجیب گوینده خبر بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال

نخستین تیزر فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی منتشر شد. محمدرضا فروتن، میترا حجار، آناهیتا درگاهی و سام درخشانی گروه بازیگران نیلگون را تشکیل می‌دهند. این فیلم قرار است از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور اکران شود.

به گزارش همشهری آنلاین، نیلگون محصول سال ۱۳۹۸ است که به دلایلی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نرسید. این فیلم داستانی عاشقانه درباره زندگی دختر و پسری جوان است که در مواجهه با مسایل مختلف خانوادگی و اجتماعی قرار می‌گیرند و...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مجری ثریا به حرف‌های عجیب مجری ایران اینترنشنال
  • ادعای مضحک مجری بی بی سی درباره تظاهرات دانشجویان آمریکایی در پخش زنده | واکنش کارشناس برنامه را ببینید | ویدئو
  • (ویدئو) صحنه‌هایی از فیلم جدید محمدرضا فروتن پس از ۵ سال
  • برخورد پلیس سعودی با عکس گرفتن در مقابل کعبه با پرچم فلسطین | ویدئو
  • ژست سیگار به دستِ سحر دولتشاهی در کنار پیمان معادی در پشت صحنه افعی
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی + عکس و فیلم
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • (ویدئو) گوینده اخبار هواشناسی: جزء طبقه متوسط رو به پایین هستم
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد