Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:11:40 GMT

۹۳ کارت بازرگانی در استان سمنان صادر و تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۷۴۷۷

۹۳ کارت بازرگانی در استان سمنان صادر و تمدید شد

مداح از صدور وتمدید۹۳ فقره کارت بازرگانی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان سمنان خبردادو گفت: کارت بازرگانی تا پایان دی‌ماه اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «حمیدرضا مداح » در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به صدور وتمدید۹۳ فقره کارت بازرگانی از ابتدای سال جاری تاکنون در استان سمنان گفت:با توجه به شیوع کرونا و ضرورت جلوگیری از همه‌گیری این ویروس اعتبار کارت‌های بازرگانی تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه در این مدت چهار مورد کارت بازرگانی در استان تعلیق و ۱۱ فقره نیز تغییریافته است اضافه کرد: کارت بازرگانی به‌عنوان مجوز فعالیت در امر صادرات و واردات محسوب می‌شود.

 

وی با تأکید براینکه رفع مشکلات ایجادشده برای متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی در دستور کار این سازمان است ادامه داد: طرح تمدید خودکار اعتبار کارت بازرگانی برای جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان با توجه به‌ضرورت عملیاتی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان سمنان اجرایی شد.

 

مداح اضافه کرد: بر اساس بند ۱۱ مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه مجوزهای صادره توسط دستگاه‌ها و نهادهای متولی صدور مجوز در کشور برای تمام فعالیت‌ها و کسب‌وکارها و مشاغل تا تاریخ یکم بهمن‌ماه تمدید می‌شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارت بازرگانی در استان سمنان رفع مشکلات استان سمنان کارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه‌ درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.   به گزارش ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت:‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.   مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.   وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.   هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است