Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:07:00 GMT

۲ دستگاه فلزیاب قاچاق در تاکستان کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۷۶۰۱

۲ دستگاه فلزیاب قاچاق در تاکستان کشف و ضبط شد

سردار علی ابراهیمی روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت حفاران غیر مجاز در سطح شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران انتظامی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودرو پژو ۴۰۵ متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضایی متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو متهمان، ۲ دستگاه فلزیاب غیر مجاز که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این راستا ۲متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد. 


توقیف خودرو پژو با ۱۳۰ میلیون ریال خلافی در آبیک
 
رئیس پلیس راهور استان قزوین نیز در خبری دیگر از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۱۲۹میلیون و ۸۷۸ هزار ریال خلافی پرداخت نشده و ۲۵۱ فقره تخلف در شهرستان آبیک خبر داد. 

سرهنگ مهرداد حسن پور گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان "آبیک" دراجرای طرح منع تردد وسایل نقلیه پلاک غیر بومی به شهرستان، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ را به علت تخلف از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام انجام گرفته از خودروی توقیفی مشخص شد این خودرو ۱۲۹ میلیون و ۸۷۸ هزار ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده و ۲۵۱ مورد تخلف در کارنامه دارد که بیشترین تخلفات این خودرو سرعت غیر مجاز و استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی بوده است.

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: در این ارتباط ضمن اعمال قانون راننده متخلف، خودروی وی نیز تا زمان پرداخت جرائم معوقه توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری امنیت و سلامت شهروندان طرح محدودیت های ترافیکی را به موقع اجرا و با رانندگان متخلف در راستای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا،حوادث و سوانح جانی برخورد خواهد کرد.


توقیف خودروی حامل ۵۰ راس دام قاچاق در تاکستان 

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۵۰ راس دام فاقد مجوز خبر داد.  

سرهنگ کوروش عزیزی گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق احشام، ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف یک دستگاه کامیون حامل دام فاقد مجوز شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۵۰ رأس گوسفند کشف و در این زمینه ۲نفر را دستگیر کردند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش دام های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهمان به مراجع قضایی معرفی و دام های کشف شده پس از صورتجلسه تحویل اداره دامپزشکی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان ضمن تاکید بر مقابله قاطع پلیس با هرگونه قاچاق، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه اطلاع در خصوص اماکن توزیع قاچاق کالا، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برچسب‌ها استان قزوین قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین قاچاق انتظامی استان قزوین قاچاق انتظامی اخبار کنکور استان قزوین یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد