Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مقاومت البرز امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم دسته دومی اتحاد اراک رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۵ بر صفر شکست دهد.

این مسابقه به میزبانی مقاومت در سالن انقلاب کرج برگزار شد. هدایت تیم فوتسال مقاومت البرز بر عهده فرهاد کشاورز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بازیکن تیم فوتسال منصوری در آستانه حضور در تیم اصفهانی

تیم فوتسال مقاومت البرز در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، شهید منصوری قرچک، شهروند ساری، مجتمع فردوس قم و مقاومت البرز همگروه است و در نخستین مسابقه چهارشنبه هفته آینده میزبان تیم اهورا بهبهان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مقاومت البرز مقاومت البرز تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی