Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  جام جم آنلاین به نقل از مشرق ، تعلیق نماد معاملاتی نمادهای کنتورسازی ایران (آکنتور)، سیمان هگمتان (سهگمت)، سیمان ایلان(سیلام)، تامین ماسه ریخته گری(کماسه)، بانک انصار(وانصار) و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده(در خصوص تغییر سرمایه) نیز ایران ترانسفو (بترانس)، به پرداخت ملت(پرداخت)، صنایع کاغذسازی کاوه(چکاوه)، ایرکا پارت صنعت(خکار)، کارخانجات داروپخش(دارو)، کشت و صنعت پیاذر(غاذر)، بیسکویت گرجی(غگرجی)، جام دارو(فجام)، فولاد خوزستان(فخوز)، باما(کاما)، مبین انرژی خلیج فارس(مبین) و  پتروشیمی نوری(نوری) متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورزی و دامپروری مگسال(زمگسا)، بهنوش ایران(غبهنوش)، پارس سرام(کسرام)، هلدینگ سرمایه گذاری البرز(والبرز)، لیزینگ پارسیان(ولپارس) به دلیل تغییرات بیش از ۵۰ درصد در ۱۵ روز متوالی و کشت و صنعت چین چین(غچین)، شرکت سرمایه گذاری استان لرستان(وسلرستا) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب-ادامه توسقف حداکثر برای دو روز کاری متوقف شده اند.

 

 برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه باعث توقف نمادهای صنایع سیمان دشتستان(سدشت)، شرکت سرمایه گذاری استان اصفهان(وسصفا) و برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده(انتخاب اعضا) باعث توقف نمادهای تراکتورسازی ایران(تایرا)، ریخته گری تراکتورسازی ایران(ختراک) و موتورسازان تراکتورسازی ایران(خموتور) شده اند.

کمباین سازی ایران(تکمبا)، رادیاتور ایران(ختور)، بانک سینا(وسینا) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، صنایع جوشکاب یزد(بکاب)، معدنی دماوند(کدما)، لیزینگ خودرو غدیر(ولغدر) به دلیل بررسی بیشتر معاملات و لیزینگ ایران(ولیز) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب متوقف شده اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بورس مجمع بورسی افزایش سرمایه افشای اطلاعات تعلیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته

یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته دوم اردیبهشت ماه را متعادل مثبت پیش‌بینی کرد و صنایع فولادی و پتروشیمی را به عنوان صنایع پیشتاز این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز - سعید ترکاشوند؛ «هومن عمیدی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته دوم اردیبشهت ماه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بورس در این هفته تحت تاثیر برخی احتمالا روند متعادل مثبتی را پشت سر خواهد گذاشت. گزارش فرودین ماه تمامی شرکت‌های بورسی در سامانه کدال منتشر شده و شرایط همگی نشان از آن دارد که در این ماه روند اکثر شرکت‌ها در وضعیت خوبی قرار داشته است.


این کارشناس بازار سرمایه افزود: بر طرف شدن سایه اخذ مالیات بر عایدی از سر بورس، یکی دیگر نکات مهمی بود که خبر آن در هفته قبل منتشر شد. با وقوع این اتفاق بخشی از نگرانی‌های فعالان بازار سرمایه مرتفع شد. علی‌رغم رفع این موضوع، خروج نقدینگی همواره از جمله چالش‌های همیشگی بازار سرمایه است. تاکنون تزریق پول خاصی به بازار شکل نگرفته است.


وی تصریح کرد: با توجه به عقب ماندگی که بورس نسبت به سایر بازار‌های موازی با خود دارد، پیش‌بینی می‌شود با نهایی شدن برخی احتمالات موجود در بازار مانن تغییر در نرخ ارز نیمایی، بخشی از این عقب‌ماندگی مرتفع شود.


عمیدی همچنین درباره صنایع پیشتاز این هفته بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود که در هفته دوم اردیبشهت ماه، تعدادی از نماد‌های فولادی و پتروشیمی و همچنین بعضی از شرکت‌های حمل و نقل در مقایسه با سایر نماد‌ها از وضعیت خوبی برخودار خواهند شد.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار سرمایه ، بازار بورس ، بازار سهام ، صنایع بورسی ، فولادی‌ها ، پتروشیمی ها لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9f

دیگر خبرها

  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها