Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:05:07 GMT

اجرای طرح زمستانی امداد جاده‌ای در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۸۲۲۷

اجرای طرح زمستانی امداد جاده‌ای در استان سمنان

حبیب الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز اجرای طرح زمستانی امداد جاده‌ای با حضور عوامل راهداری، پلیس راه، راهور، عوامل انتظامی، اورژانس و دانشگاه‌های علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط به مدت سه ماه در سطح استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این طرح از امروز بیستم آذرماه لغایت بیستم اسفندماه ۹۹ به اجرا در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همراهی خوبی بین دستگاه‌های عضو طرح زمستانی جاده‌های استان سمنان وجود دارد، ابراز کرد: حضور عوامل امدادی و خدمت رسانی برای کمک به هموطنان و مردم هم استانی که قصد تردد در جاده‌های استان سمنان با توجه به برودت هوا و احتمال بارش و نزولات جوی در راه‌های استان، از امروز پر رنگ تر خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه طرح زمستانی محورهایی را در راستای خدمت رسانی به مسافران و رانندگان دنبال می‌کند که از جمله آنها می‌توان به بازگشایی جاده‌ها و راهنمایی مسافران در صورت مسدود شدن راه‌ها اشاره کرد، گفت: امداد رسانی به در راه ماندگان احتمالی حوادث جوی و ریزش‌ها و مسدود شدن جاده‌ها، هدایت مسافران، روان سازی ترددها، امداد رسانی به تصادفات احتمالی و… در زمره بخش‌های این طرح است.

خجسته پور خواستار همراهی مردم و مسافران نیز با مجریان طرح شد و بیان کرد: جدی گرفتن توصیه‌های راهداران و عوامل امدادی و جاده‌ای، همراه داشتن ملزومات سفر در فصل زمستان مانند لباس گرم، زنجیر چرخ، اطمینان از سلامت خودرو و بخاری و برف پاک کن، فاصله طولی و سرعت مطمئنه و… در زمره مسائلی است که از مردم تقاضا داریم در مدت اجرای طرح و تردد در راه‌های مواصلاتی استان سمنان در فصل زمستان به یاد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این طرح ۱۴ پایگاه امداد رسانی در سطح جاده‌های استان سمنان راه اندازی شده است. گفتنی است ۶۴۰ کیلومتر از مسیر یک هزار کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان قرار دارد و تا پیش از کرونا، سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر از این مسیر به زیارت امام هشتم (ع) می‌رفتند. پیش بینی می‌شود زمستان امسال ترددها به صورت چشم‌گیری کاهش یابد.

کد خبر 5092595

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان طرح زمستانی جاده ها ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف شهرکرد شیوع کرونا گرگان شهرستان کرج روز دانشجو محدودیت های کرونایی کرمانشاه بارش باران سیلاب استان سمنان طرح زمستانی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرماندار بهار در این مراسم گفت: ساختمان ستاد اورژانس ۱۱۵ حسن قشلاق با پیش بینی سه میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۲۰ متر مربع ساخته خواهد شد.

آقای فیض اللهی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پایگاه، از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان