Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:41:14 GMT

طرح زمستانه پلیس حافظ امنیت و سلامت مردم است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۸۴۱۲

طرح زمستانه پلیس حافظ امنیت و سلامت مردم است

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اجرای رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه زمستان، ضامن حفظ سلامت و امنیت مردم استان و مسافران در محورهای‌ مواصلاتی است.

حبیب‌الله خجسته پور، 20آذرماه در آئین آغاز رزمایش طرح ترافیکی ویژه زمستان ۱۳۹۹ با بیان اینکه استان سمنان به واسطه وجود مهمترین محور ارتباطی مرکز به شرق کشور و یکی از محورهای اصلی شمال به جنوب در آن، سالانه شاهد تردد مسافران زیادی در محورهای مواصلاتی است ‌، گفت: به واسطه این‌ حجم از تردد مسافران و مردم استان در جاده ها، نیاز است تا برای حفظ سلامتی مردم و مسافران، نیروی انتظامی و تمامی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی آمادگی لازم را داشته باشند و در همین راستا اجرای طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان می تواند حافظ سلامت و امنیت مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وجود هماهنگی بین‌ تمامی دستگاه های دخیل در این امر را مهم ترین فاکتور برای تحقق تامین سلامت و امنیت مردم و مسافران و روان بودن ترافیک و کمک به در راه ماندگان دانست و افزود: طی سنوات گذشته و در بحث اجرای طرح ترافیکی ویژه زمستان، خوشبختانه شاهد هماهنگ مطلوبی بین نیروی های انتظامی، راهنمایی و رانندگی، راهداری و هلال احمر و اورژانس بودیم که انشاالله در آینده نیز این هماهنگی ادامه داشته و با اجرای مطلوب طرح زمستانی سال ۹۹، شاهد کمک و خدمت رسانی مناسب به مردم استان، مسافران و در راه ماندگان باشیم.

وی ادامه داد: امروز هماهنگی و هم‌افزایی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و در تمامی حوادثی که در مواقع مختلف بروز کرد شاهد این هماهنگی و همکاری بودیم.

خجسته پور افزود: بارش برف سال گذشته در محورهای استان نیز از مواری بود که این هماهنگی و هم افزایی موجب شد تا حتی یک نفر هم آسیب نبیند و تمامی مسافران به مقصد برسند.

خجسته پور، تصریح کرد: در بحث بیماری کرونا نیز شاهد وحدت، همدلی و هم افزایی بین تمامی دستگاه های مختلف استان بودیم و نیروی انتظامی نیز در این زمینه نقش تاثیرگذاری ایفا کرده و هرجا که لازم بود زنجیره انسانی و انتقال بیماری کرونا قطع شود طرح های مختلفی توسط ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب و توسط نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی اجرا شد که هم اکنون نیر بحث منع تردد در محدودیت های هوشمند در استان توسط عوامل نیروی انتظامی، راهداری و راهنمای و رانندگی در سراسر استان اجرا می شود.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت، در بحث تامین سلامت مردم نیز پای کار بوده و هستند و این‌ مهم ‌جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون سیاسی استاندار سمنان گفت: در طرح زمستانی علاوه بر مسائل ترافیکی، به دنبال این هستیم که آمار تصادفات و فوتی‌ها را به حداقل برسانیم و همچنین تلاش داریم به مردم و مسافرانی که در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند، خدمت بیشتری ارائه و امنیت و سلامت این عزیزان را تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی دخیل در این طرح اهتمام جدی بر ارائه خدمت مطلوب داشته و همکاری لازم را با ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان انجام دهند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی استان، همواره در کنار مردم بوده و خدمات مطلوب و شایسته ای را ارائه دادند.

خجسته پور همچنین خطاب به نیروهای متولی ارائه خدمت در طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۹۹ گفت: از شما عزیزان نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و تمامی عوامل دخیل در این رزمایش که در سرما و شرایط جوی از وقت استراحت خود و سلامت خود گذشته و به‌ مردم خدمت می کنید تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان اظهار کرد: مردم عزیز استان حتما به توصیه های مسئولین امر توجه داشته و در هنگام تردد در جاده و گردنه های برفگیر استان، از تجهیزات کافی برخوردار بوده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از تردد در مسیرهایی که توسط پلیس و راهنمایی و رانندگی منع می‌شود پرهیز کنند تا شاهد زمستانی کم تصادف، کم‌خسارت و امن همراه با سلامتی باشیم.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی معاون سیاسی استاندار سمنان طرح زمستانه پلیس پلیس سمنان ترافیکی ویژه زمستان نیروی انتظامی خجسته پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر