Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@15:51:10 GMT

انجام اقدامات زیرساختی در منطقه منبع آب اهواز

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۸۷۱۴

انجام اقدامات زیرساختی در منطقه منبع آب اهواز

شریعتی در بازدید از منطقه منبع آب و حصیرآباد اهواز، اقدامات زیرساختی جهت بهبود شرایط زیستی مردم این مناطق که به همت قرارگاه نبی‌ اکرم (ص) و با همکاری گروه‌‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» امروز (پنج‌شنبه 20 آذر) در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیمانی که گرفته شد با تشکیل قرارگاه نبی اکرم (ص) به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خوشبختانه در منطقه منبع آب اهواز اقدامات خوبی صورت گرفته، البته تکمیل نشده ولی همچنان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان افزود: سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، اداره کل مدیریت بحران، مناطق نفتخیز، ملی حفاری، شهرداری، آبفا، شهرداری، توسعه نیشکر، فولاد خوزستان، مساجد و گروه‌های جهادی و ... همه دست به دست هم دادند و پای کار آمدند و در تعمیر منازل، آسفالت معابر، برداشتن تپه‌هایی که زخم کهنه و قدیمی مردم این منطقه و خطرساز بود اقداماتی را انجام دادند که خوشبختانه رضایت نسبی ایجاد شده و کارها به خوبی در حال پیشرفت است.

 

وی اضافه کرد: البته برنامه اساسی برای انتقال ساکنان مناطق پرخطر این منطقه و احداث یک‌هزار و 600 واحد مسکونی با همکاری راه و شهرسازی را نیز در دستور داریم ولی تا زمان ساخت این واحدها این کارها باید صورت گیرد که در حال انجام بوده و پیش می‌رود.

 

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر هم در منطقه منبع آب و کوی آل صافی و مناطق اطراف آن اقداماتی را آغاز کردیم و امیدواریم با لطف پرودگار و همت همه عزیزان و گروه‌های جهادی، مساجد، روحانیت و همه دستگاه‌های اجرایی که در این مسیر گام نهادند بتوانیم این کار را انجام دهیم و حداقل‌های زندگی و شرایط زیست را برای مردم این مناطق فراهم کنیم و کار اساسی انجام شود.

 

وی یاد آور شد: مردم این مناطق همیشه یار و یاور و همراه و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند که امیدواریم بتوانیم با این گونه اقدامات این تعلق‌خاطر را همچنان حفظ کنیم و رابطه دوطرفه بین مردم و حکومت و نظام مردمی را مستحکم‌تر کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق محروم اهواز اقدامات زیرساختی غلامرضا شریعتی منطقه منبع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از آمادگی برای مدیریت بارندگی و رفع ماندآب احتمالی در شهر در روزهای آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی شمسی با اشاره به آمادگی برای مدیریت بارندگی‌های پیش‌رو، اظهار داشت: پس از بارندگی‌های ابتدای فروردین‌ماه و ماندآبی که در شهر رخ داد، بررسی‌های میدانی در هشت منطقه آغاز و لایروبی‌های مورد نیاز انجام شد. لوله‌گذاری در خطوطی که نشست کرده بودند نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها بارندگی از چهارشنبه شب و بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ادامه دارد گفت: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها در فصل بهار هنوز پیش‌بینی نشده است در نهایت در این چند روز چند میلیمتر بارندگی در اهواز خواهیم داشت. بنابراین آمادگی صددرصدی داریم تا در سریعترین زمان ممکن ماندآبی که در شهر ایجاد می‌شود، رفع شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در هر بارندگی، مساله یکی از محلات خود را نشان داده است و تلاش شده مشکلاتی که احصاء شده‌اند، رفع شوند.

وی با اشاره به اینکه تمام ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری اهواز آماده هستند و 50 تانکر مکنده هم اجاره کرده‌ایم گفت:ماشین‌آلات دستگاه‌های دیگر مانند نفت، فولاد و نیشکر نیز آماده هستند تا در صورت وقوع بارندگی بیش از حد نرمال با استفاده از همه ظرفیت استان خوزستان، در کمترین زمان ماندآب از شهر اهواز  خارج شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند