Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بوگاتی از اتومبیل فوق‌العاده خود با نام Bolide در اکتبر امسال رونمایی کرد اما تصاویری که در آن زمان از این خودرو به نمایش درآمدند تماما توسط رایانه‌ ساخته شده بودند. اکنون این مجموعه تصاویری از خودروی خاص خود منتشر کرده که این اتومبیل را در دنیای واقعی نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا در طی سال طرفداران شرکت بوگاتی می‌توانند در مراسم معرفی جدیدترین اتومبیل این مجموعه شرکت کنند و به رویدادی خاص بروند، اما سال ۲۰۲۰ به دلیل ویروس کرونا و محدودیت‌های مربوط به آن باعث شد بسیاری از رویدادها با تعویق روبه‌رو شوند و یا برگزار نشوند. از آن جایی که Bugatti Bolide مراسم معرفی اختصاصی نداشت، در نتیجه شرکت سازنده تصمیم گرفت تنها با ارائه تصاویر جدید ظاهر این خودرو را با طرفداران در میان بگذارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، تصاویر واقعی اتومبیل Bugatti Bolide همانند رندرهای اولیه از جذابیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید

اتومبیل فوق العاده بوگاتی با عنوان Bolide معرفی شد

مشخصات فنی خودروی Bugatti Bolide

این اتومبیل توسط موتور چهارگانه توربوشاٰژ ۸.۰ لیتری با قدرت ۱۶ وات همراهی می‌شود. موتور مورد نظر همچنین در خودروی Chiron قرار دارد که ۱۸۲۴ اسب بخار را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، اتومبیل Bugatti Bolide وزنی مطابق با ۲۷۳۴ پوند دارد که ۱۶۶ پوند از خودروی جدید Subaro BRZ 2020 سبک‌تر است.

مدیر پروژه‌های خاص شرکت بوگاتی، نیلز سوناج، به منظور اطلاع طرفداران از علت شکل‌گیری این چراغ‌ها درباره طراحی چراغ‌های عقب Bolide اظهارات جدیدی مطرح کرد. بر اساس گفته وی، این طراحی اشاره‌ای به رانندگان مسابقه‌ای قدیمی دارد که برای جلوگیری از خطرات احتمالی بر روی چراغ خودروهای خود چسب می‌زدند تا در زمان تصادف خرده شیشه‌ها مشکلی ایجاد نکنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر جزئیاتی از احتمال شرکت خودروی Bolide در مسابقات در دسترس نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت بوگاتی خودروی Bugatti Bolide اتومبیل Bugatti Bolide شرکت بوگاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد