Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصویب شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، ورود به انتخابات ۱۴۰۰ توسط این حزب به صورت برنامه محور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه آنلاین شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به ریاست محسن هاشمی برگزار شد. در این جلسه که برای نخستین‌بار به صورت آنلاین برگزار شد، سیدحسین مرعشی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری جلسات مستمر کمیته سیاسی حزب درباره انتخابات ۱۴۰۰، از ورود این کمیته به فاز بررسی شخصیت‌ها برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته سیاسی کارگزاران سازندگی ایران همچنین با بیان روند تدوین برنامه انتخاباتی حزب و اصلاحات آن، سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی این کمیته برای انتخابات ریاست جمهوری را جهت تصویب مطرح کرد.

بر این اساس، با تصویب شورای مرکزی ورود حزب کارگزاران سازندگی ایران به انتخابات ۱۴۰۰ «برنامه‌محور» خواهد بود.

همچنین مقرر شد حزب کارگزاران سازندگی ایران تیم پیشنهادی خود را برای اداره دولت آینده، پیش از انتخابات پس از مشورت با نامزد اصلی ریاست جمهوری و شخصیت‌های محوری جبهه اصلاحات اعلام کند.

جمع‌بندی شورای مرکزی درباره برنامه حزب کارگزاران سازندگی ایران در انتخابات آتی نیز بر این شد که پس تصویب آن در جلسه آینده شورا، برنامه مصوب برای اعلام نظر کارشناسان و متخصصان منتشر شده و پس از اخذ نظریات و اصلاحات احتمالی، برای تصویب نهایی به شورای مرکزی باز گردد.

تأکید بر برگزاری به موقع کنگره سراسری و کنگره‌های استانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دغدغه‌ای بود که از سوی غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران مطرح شد.

پس از ارائه گزارش محمد عطریانفر، رئیس کنگره و مجید صالحی، رئیس دفتر ویژه کنگره سراسری درباره روند انجام مقدمات و همچنین مشکلات و ملاحظات برگزاری آنلاین آن، شورای  بر برگزاری کنگره در وقت مقرر -ترجیحا دهه سوم دی‌ماه ۹۹- تأکید کرد.

همچنین در این جلسه که به ریاست محسن هاشمی برگزار شد، اعضای شورای مرکزی نقش کنگره سراسری به عنوان عالی‌ترین رکن حزب را در تصمیمات نهایی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خاطرنشان کردند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حزب کارگزاران سازندگی ایران احزاب سیاسی احزاب حزب کارگزاران سازندگی ایران ریاست جمهوری شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: این سامانه امروز عمدتا موجب افزایش ابر در استان خواهد شد، اما احتمال بعضی رگبار‌های پراکنده در مناطقی از نوار جنوب استان وجود دارد. 
رضا مرادی افزود: این سامانه از فردا چهارشنبه تا انتهای هفته در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان خواهد شد. مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: روند افزایش دمای هوا تا صبح فردا چهارشنبه تداوم خواهد داشت، اما پس از آن دمای هوا روند کاهشی پیدا خواهد کرد و این روند کاهشی در دمای شبانه تا روز یکشنبه هفته آتی تداوم خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس