Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عمرانی در جریان بازدید از دو کارخانه تولیدی و صنعتی لبنیات و نساجی در شهرستان شهریار، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: قوه قضاییه دو سال است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور مستقیم آیت الله رئیسی وارد موضوع حمایت و گره‌گشایی از بخش تولید شده است.

وی افزود: در جریان این دستور سرکشی‌، استماع مشکلات و پیگیری حل آن‌ها در دستور کار است و با توجه شرایط موجود در سیستم‌های اداری، برخی قوانین دست و پاگیر اداری وجود دارد که راه و دست تولید کننده را در حوزه‌های ارزی، گمرکی و غیره می‌بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان کل کشور بیان داشت: مکلف هستیم که با تمام ظرفیت، قدرت و بر اساس موازین قانونی حمایت کنیم تا از چنین مجموعه‌ای با ۱۷ هزار نفر کارگر و سرپا بودن آن حمایت کنیم.

عمرانی گفت: شعار قوه قضاییه در وهله اول آن است که هیچ کارخانه‌ای تعطیل نشده و هیچ کارگری بیکار نشود و باید مسؤولان بالادستی نسبت به این کارخانه‌ها و واحدها نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حتما بن‌بستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: نسبت به مشکلات موجود این کارخانه ابراز نگرانی می‌کنم؛ بابت اینکه ۱۷ هزار کارگر در خطر بیکاری باشند علی رغم اینکه تولیدات این کارخانه با برندهای جهانی قابل رقابت است.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: تولید فقط شعار نیست و اگر مسؤولان پای کار نباشند و مشکلات این واحدها را در عین دانستن رفع نکنند، یک گناه نابخشودنی بوده و قول ما در قوه قضاییه این است که با تمام قدرت و ظرفیت از این واحدها حمایت کنیم.

انتهای پیام/ش/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیکاری دادستان کل کشور کارگر قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند