Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و بادران تهران عصر روز پنجشنبه در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که درنهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک‌بریک به پایان رسید.

در این دیدار ملوانان میزبان رقابت این دو تیم بود اما به دلیل محرومیت در استادیوم سردار آزادگان قزوین از بادران پذیرایی کردند و تا هفته چهارم رقابت‌ها انزلیچی‌ها نتوانستند در استادیوم خانگی خودشان که به سن سیروس معروف است در مقابل حریفان به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دیدار برای ملوان مبین عشایر، میعاد یزدانی، رسول ناصربخت، امید سلطانی، مهیار زحمتکش، زکریا مرادی، ارسلان تفضلی، سهیل فداکار، پرهام صیاد، میلاد محسنی و محمد مهری در ترکیب ابتدای تیم قرار گرفتند.

شاگردان مازیار زارع در دقایق آغازین بازی سوار بر بازی بودند و بازی هجومی را ارائه دادند در همین ابتدای کار یکی دو موقعیت و یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 5 بازی از حریف گرفتند که نتوانستند تبدیل به گل کنند ولی در دقیقه 6 بازی میعاد یزدانی توانست در شلوغی محوطه جریمه چند تن از بازیکنان حریف را جا بگذارد و به طرز ماهرانه‌ای توپ را به تور دروازه بادرانی ها بچسباند.

پس از دریافت گل بادران کمی سوار بر بازی شد و چند بار خط دفاع ملوان را نیز آزار داد ولی در دقیقه 14 بازی مجدداً ملوانی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی از همان نقطه شدند که با اختلاف بسیار کمی از تیر افقی دروازه بادران به بیرون رفت. 

در نیمه اول دو تیم بازی متعادلی ارائه کردند و موقعیت‌های نصف و نیمه زیادی را ارائه کردند ولی ضعف خط دفاعی و دفع اشتباه توپ هافبک‌های ملوان می‌توانست کار دست این تیم دهد و حتی در دقایق پایانی روی یک اشتباه از ملوانان، مهاجم بادران با دروازه خالی تک به گل شد و کاری از مبین عشایر ساخته نبود که با بی‌دقتی توپ را به فضای بالای دروازه شوت کرد و صحنه‌های پراشتباه از ملوانان در این دیدار به همین‌جا ختم نشد.

اگر مهاجمین بادران در نیمه اول بی‌دقت نبودند می‌توانستند با موقعیت‌های بادآورده‌ای که داشتند به برتری دست پیدا کنند اما ملوانان با خوش‌شانسی به سه امتیاز به رختکن رفتند.

اما ملوان  نیمه دوم را خوب شروع نکرد و بازی پراسترسی را ارائه داد که در حد و اندازه نام ملوان نبود و کاملاً مشخص بود که بازیکنان این  تیم فقط در اندیشه گل نخوردن هستند.

بارها و بارها صدای کادر فنی و مربیان این تیم به گوش می‌رسید که به بازیکنان تذکر می‌دادند که فوتبال کنید ولی متأسفانه در نیمه دوم تیم مضطرب و دست‌وپابسته‌ای از ملوان شاهد بودیم که عاجز از بازی تیمی و تک‌ضرب بودند.

این بازی دور انتظار ملوان و اشتباهات مکرر بازیکنان تا جایی پیش رفت که در دقایق پایانی وقت‌های تلف‌شده  روی اشتباه مدافعین  گل تساوی را دریافت کردند و درحالی‌که فقط یک دقیقه توپ و میدان را در اختیار می‌گرفتند ملوان با سه امتیاز راهی گیلان می‌شد.

اکثر غریب به‌اتفاق کارشناسان و هواداران ملوان پرهام صیاد بازیکن جوان این تیم را مقصر از دست دادند سه امتیاز این دیدار می‌دانستند ولی صیاد به‌تنهایی مقصر این شکست نبود و ملوان در این بازی صلابت و اقتدار یک تیم برنده را نداشت و امیدواریم که در آینده بازی‌های شجاعانه‌تری از تیم ملوان ببینیم، تیمی با قدمت و اصالت که در تمام قسمت‌های تیم از کادر فنی تا مدیریت افراد فوتبالی، کار بلد و حرفه‌ای حضور دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ملوان بادران تهران فوتبال آزادگان مازیار زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، سرخ‌پوشان پایتخت پس از دیدار شب گذشته برابر سپاهان، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی در دو گروه به تمرین و ریکاوری پرداختند.

تمرین امروز در هوای ابری و بارانی برگزار شد و ۷۵ دقیقه به طول انجامید. بازیکنان ترکیب اصلی بازی شب گذشته، زیر نظر مربی بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تیم بدون مصدوم تمرین کرد.

بازیکنان در بخش‌های مختلفی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفط توپ در بخشی از زمین و مینی فوتبال، شرکت داشتند.

تمرینات گروه دوم نسبتا سنگین بود و کادر فنی بر اجرای صحیح برنامه‌های تمرینی، تاکید داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی هفته بیست و ششم برابر نساجی آماده می‌شود. این بازی روز دوشنبه هفته آینده در قائمشهر برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان