Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا علی بخشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا، طرح مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالاهای سلامت محور در دستور کار پلیس امنیت فرماندهی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.
وی افزود: عوامل انتظامی با دریافت خبری مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو با ایجاد اخلال درنظام اقتصادی واحتکارداروهای ضروری مورد نیاز درمان بیماری کرونا از جمله آمپول وقرص و فروش این اقلام به چند برابر قیمت در بازار آزاد، رسیدگی به این پرونده را در دستور کا رخود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: نیروی پلیس امنیت با انجام اقدامات اطاعاتی، رصد اخبار و بررسی میدانی،  موفق شدند تا فردی که در حوزه توزیع دارو فعالیت می‌کرد را شناسایی کنند.
علی بخشی گفت: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که این فرد داروهای کمیاب را از تهران تهیه و در محل سکونت خود در پاکدشت نگهداری و به قیمت بسیار بالا می‌فروشد.
وی تصریح کرد: پس از شناسایی این فرد، عوامل انتظامی با اخذ مجوز از مراجع قضایی، نسبت به دستگیری وی به همراه همدستتش در هنگام مراجعت از تهران در حوزه انتظامی و قضایی پاکدشت اقدام کردند.
فرمانده انتظامی پاکدشت تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمین ۴۰ عدد آمپول رمدسیور و اندکساپارین و ۱۲عدد قرص ازیترومایسن کشف و ضبط گردید.
وی گفت:کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را در بازار آزاد بالغ بر ۴میلیارد ریال برآورد کردند و با توجه به کاربرد این دارو ها در درمان بیماری کوید ۱۹، داروهای مکشوفه برای استفاده عموم مردم، تحویل شبکه بهداشت و درمان پاکدشت شد.
وی اظهار داشت: در رابطه با این پرونده، دو نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودروی پراید و پرشیا توقیف و متهمین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا رمدسیویر ورامین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رمدسیویر ورامین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پاکدشت ویروس کرونا رمدسیویر ورامین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پاکدشت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردند، تصریح کرد: هموطنان می‌توانند اخبار واطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ درمیان بگذارید.

کد خبر 6090263

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه