Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کوی منبع آب و حصیرآباد اهواز، اظهار کرد: پیرو بازدیدهای قبل و تصمیماتی که در این مناطق گرفته شد، کارها و اقدامات خوبی انجام اما هنوز کامل نشده است و این امور همچنان در حال اقدام است.

وی در ادامه با یادآوری تشکیل قرارگاه نبی اکرم در راستای تسریع روند این کارها، از سردار حسن شاهوارپور و عبدالرضا حاجتی که بانی خیر شدند، قدردانی کرد و افزود: همچنین از مدیریت کل بحران، دادگستری، نفت، ملی حفاری، شهرداری، آبفا، فولاد، نیشکر، مساجد، گروه‌های جهادی و… که برای تعمیر منازل آسیب‌دیده مردم و آسفالت معابر در این منطقه پای کار آمدند و دست به دست هم دادند تا در این زمینه رضایت نسبی ایجاد شود، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه ما برنامه اساسی را برای انتقال منازل مردم این منطقه در دستور کار خود داریم، تصریح کرد: با اداره راه و شهرسازی در این خصوص رایزنی‌هایی انجام شده است و مقرر شد که یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای این مناطق ساخته خواهد شد.

شریعتی در ادامه گفت: امروز هم در منطقه منبع آب و کوی آل صافی و مناطق اطراف آن کار بهسازی شروع شد که با همت همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها و مردم بتوان این کار را به نحو احسن انجام داد بلکه بتوان شرایط زندگی را برای مردم این مناطق فراهم کرد.

کد خبر 5092648

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان راه و شهرسازی خوزستان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف گرگان شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج روز دانشجو سیلاب بارش باران محدودیت های کرونایی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به کثرت مسائل متعدد در شهرستان اصفهان قرار شده است بازدیدهای مختلفی از مناطق شهرستان اصفهان انجام شود و در این راستا امروز از منطقه شرق استان اصفهان بازدیدی صورت گرفت.

وی افزود: در ایام سالروز شکست آمریکا در حمله طبس قرار داریم که در این اتفاق به تعبیر امام خمینی (ره) خداوند شن‌ها را مأموران خود قرار داد که آمریکای جنایتکار که قصد حمله به تهران داشت را گرفتار کند، از خدا می‌خواهیم باز با امدادهای غیبی انقلاب اسلامی را در راستای جهانی شدن یاری کند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 747943

دیگر خبرها

  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است