Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین بهزادنیا در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر کلیه محورهای استان در جوی نیمه ابری تا تمام ابری به سر می‌برند.

رئیس اداره مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: محورهای بجنورد – آشخانه (گردنه امین الله) و حوزه چمن بید شاهد بارش برف متوسط، حوزه راز و جرگلان (تخته باغلق) همراه با کولاک و محورهای بجنورد – آشخانه (گردنه امین الله)، جاده قدیم بدرانلو و بجنورد –آشخانه (سد شیرین دره) مه آلود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرگونه محدودیت ترافیک یا انسداد احتمالی راه‌ها با هماهنگی پلیس تصویب و اطلاع رسانی می‌شود و در صورت اختلال لحظه‌ای ترافیک موارد به فوریت رسیدگی می‌شود.

بهزادنیا تصریح کرد: به دلیل برودت هوا و مه گرفتگی محورها رانندگان حتماً با سرعت مطمئنه و با داشتن دید کافی رانندگی نمایند و ضمناً با توجه به شرایط جوی طی چند ساعت آتی، توصیه می‌شود همشهریان از تردد غیر ضروری خودداری و در صورت ضرورت تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

کد خبر 5092731

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری خراسان شمالی بارش برف برف و کولاک ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف گرگان شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج روز دانشجو سیلاب بارش باران محدودیت های کرونایی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه