Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا گفت: با توجه به وارد شدن بیشترین آسیب‌های کرونایی به بخش خدمات ما بتوانیم در رابطه با اصناف با بسته‌های حمایتی که تصمیم‌گیری شده بازگشت رونق را شاهد باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری از قم، محمد نهاوندیان امروز در پایان جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: افق‌های قم را با توجه به رعایت مقررات کرونایی و تبدیل وضعیت این استان از قرمز به نارنجی خیلی مثبت می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا افزود: با توجه به وارد شدن بیشترین آسیب‌های کرونایی به بخش خدمات ما بتوانیم در رابطه با اصناف نیز با بسته‌های حمایتی که تصمیم‌گیری شده بازگشت رونق را شاهد باشیم.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور بیان کرد: برای سه ماه باقی‌مانده سال جاری و همچنین سال 1400 در مقایسه با گذشته افق مثبت‌تری است، امیدواریم این مشورت‌ها و رایزنی‌ها به بهبود وضعیت مردم منجر شود.

بسته‌های معیشتی توسط حقوق‌دانان بسیجی کرمانشاه بین نیازمندان توزیع شد180 هزار بسته معیشتی در قزوین توزیع شد

نهاوندیان عنوان کرد: به جذب سرمایه نیاز داریم یعنی فضای کسب‌وکار باید به‌گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذاران به فعالیت ترغیب شوند که روی این مطلب در کلان کشور و همچنین استان اهتمام جدی است.

وی گفت: برای مراکز قرآن و عترت و هم برای ناشران و همچنین صنعت تولید فیلم طبق پیشنهادی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آورده بود دستورالعملی تهیه و پس از تصویب در کارگروه اقتصادی ستاد ملی کرونا در این ستاد نیز تصویب و تائید شد.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در دولت تصمیم گرفتیم موضوع توجه به آسیب دیدگان کرونایی را از رسته‌هایی که بیشترین آسیب را دیده آغاز کنیم ازاین‌رو با گردشگری شروع کردیم به دنبال آن در حوزه ورزش تصمیم گرفتیم.

نهاوندیان بابیان اینکه رسته گردشگری تصمیم‌هایی را در تسهیلات ویژه کسب‌وکار گرفتیم که امیدواریم با جذب آن‌ها واحدهای گردشگری قم تاب مقاومت بیشتری داشته ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر تصمیم‌هایی گرفته شد که با توجه به اینکه در قم شاهد مراکز فرهنگی متعدد و همچنین صنعت نشر هستیم مقدار زیادی از آن‌ها می‌تواند در این استان جذب شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت برای جبران آسیب‌های وارده ناشی از کرونا در قم خاطرنشان کرد: بعد از اینکه تسهیلات کسب‌وکارها را مصوب و اجرایی کردیم خوشبختانه عملکرد قم در جذب این تسهیلات از خیلی از استان‌ها بهتر بوده و رتبه دوم را داشته است.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مانیان از زمان پیوستن به میلان توانست به یکی از بازیکنان مهم و کلیدی این تیم تبدیل شود و نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی روسونری در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

قرارداد این بازیکن با باشگاه میلان تا تابستان ۲۰۲۶ ادامه دارد و مذاکرات با مدیر برنامه‌های او از سوی مدیران باشگاه میلان چند ماهی است که آغاز شده اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است و گفته می‌شود که شاید او در فکر ترک این باشگاه باشد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که این ستاره فرانسوی در شرایط عجیبی در میلان قرار دارد و احساس می‌کند که شاید این باشگاه نتواند فرصت لازم برای درخشش را به او بدهد و عملکرد این تیم در این فصل باعث ناامیدی و ناراحتی بسیار او شده است.

مانیان که در حال حاضر 3.2 میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند به دنبال افزایش قابل توجه مبلغ برای ادامه حضور در میلان است و گفته می‌شود که وضعیت فعلی این تیم باعث شده است که او دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این تیم نداشته باشد و شاید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سن سیرو را ترک کند.

دیگر خبرها

  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه