Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: این قداست و ارزشی که نیروهای مسلح ما در جهان اسلام دارند ارزش بزرگی است که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سایر نیروهای دفاعی جهان حداکثر حافظ آب و خاک خودشان هستند، اظهار کرد: نیروهای ما علاوه بر این رسالت، مدافع ارزش‌های دینی و اسلامی هم هستند که همین امر به جریان دفاعی ما ارزش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مشهد، امر به معروف و نهی از منکر را در رأس همه مسائل دانست و گفت: در سایه این فریضه، ارزش‌های اسلامی و حدود آن رعایت می‌شود. اگر امر به معروف و نهی از منکر از بین برود ارزش‌های جامعه از بین می‌رود.

وی با بیان اینکه هرکس باید امر به معروف و نهی از منکر را از خود و خانواده اش شروع کند، افزود: مسئولان ارتش باید بین خودشان در ابتدا امر به معروف و نهی از منکر شروع کنند و بعد از آن در گستره جامعه پیاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، بی‌حجابی را مهم‌ترین مظهر منکر دانست و گفت: باید قبول کنیم دین مداری اجباری نیست و با بخشنامه و دستور درست نمی‌شود بلکه باید براساس فطرت انسانی گسترش یابد. انسان‌ها همان اندازه که خدا را قبول دارند دین مدار هم هستند.

وی اظهار کرد: در کشورهای لائیک کسی مخالف شعائر مثل مسجد و گلدسته نیست اما با حجاب مخالفت می‌کنند چون مظهر دین‌مداری است.

علم الهدی با بیان اینکه اگر ولنگاری و بی حجابی و بی عفتی در جامعه به وجود آمد، اولین ضربه را بنیه دفاعی کشور می‌خورد، ادامه داد: جوانان ما دنیا را شکست دادند زیرا بر مبنای دین مداری بودند و آرزوی شهادت داشتند.

بیشتر بخوانید: امام جمعه رشت: بی حجابی نوعی کرونا است

وی با بیان اینکه حجاب دو نوع اضطراری و اسلامی است، اظهار کرد: بعضی وقت‌ها ایجاب می‌شود که زن در جایگاه اجتماعی حجاب اضطراری را رعایت کند چون شرایط سخت است و نمی‌شود کامل حجاب را رعایت کرد اما در سایر موارد و در شرایط عادی باید حجاب به صورت کامل رعایت شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه در عرصه‌های اجتماعی هر مقدار حجاب رعایت شود جامعه ما از فساد محافظت می‌شود، بیان کرد: خدا در قرآن زنان مسلمان را به پوشیدن جلباب یا چادر سفارش می‌کند پس چادر مظهر اصلی حجاب است.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بی حجابی حجاب اجباری انتخابات 1400 امر به معروف و نهی از منکر بی حجابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند

وزیر کشور با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست، گفت: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آنها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیروهای خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت:‌ این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظرها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد، حجاب و توجیه نیروهای فراجا
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا