Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال بانوان سایپا با شکست سروقامتان بابل حضور خود در بین چهار برتر مرحله نهایی این رقابت‌ها قطعی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان که حکم دور برگشت مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دارد، از امروز (پنج‌شنبه) در قزوین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه الف دور مقدماتی لیگ برتر بانوان، چهار تیم با هم رقابت دارند و در نخستین مسابقه تیم‌های سایپا و سروقامتان بابل به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان تهرانی حریف خود را سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۵ از پیش رو برداشتند. تیم سایپا با کسب چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر بانوان، حضورش در بین چهار تیم برتر مرحله نهایی این رقابت‌ها را از گروه الف مسجل کرد. فرحناز قویدل، رقیه مصطفوی، شهناز مهاجری و مهین مومن به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که ۷۱ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند. از ساعت ۱۷ تیم‌های شهرداری قزوین و اکسون در دومین مسابقه روز نخست هفته دوم به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان اکرم قهرمانی سرمربی تیم شهرداری قزوین، در ست‌های سوم و چهارم این مسابقه با نتایج ۱۷ بر ۲۵ و ۲۲ بر ۲۵ مغلوب میهمان خود شدند اما در ست‎های اول، دوم و پنجم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسیدند و با ۸ امتیاز همچنان در رتبه دوم جدول باقی ماندند. ماندانا مطیعی، روناک پارسه، فاطمه زندی و لیلی توکلی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که ۱۶۴ دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.   برنامه چهار دیدار دیگر هفته دوم گروه الف لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:   شنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۴: سایپا – اکسون ساعت ۱۷: شهرداری قزوین – سروقامتان بابل   دوشنبه ۲۴ آذرماه ساعت ۱۴: سروقامتان بابل – اکسون ساعت ۱۷: سایپا – شهرداری قزوین   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال بانوان سروقامتان بابل شهرداری قزوین لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم