Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی استانداری، احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان در نشست با رییس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کشور با بیان اینکه استان در حوزه کشاورزی از ظرفیت بالقوه‌ای برخوردار است اظهارداشت: با ایجاد زمینه‌های اشتغال در حوزه کشاورزی مانند استخر پرورش ماهی، مجتمع های گلخانه‌ای و فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی می‌توان با ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد زمینه توانمندسازی این قشر از جامعه و رونق تولید را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: ساماندهی و نظام‌مندسازی کشاورزی در سیستان و بلوچستان و تکمیل زنجیره کشاورزی و فرآوری محصولات باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و کشت مدرن جایگزین کشت سنتی شود تا کشاورزان به جای اینکه به صورت فصلی به کشت و تولید بپردازند در طول سال به امر کشاورزی اشتغال داشته و درآمد بیشتری برای آنان حاصل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با ذکر این مطلب که توافق نصب پنل خورشیدی برای ۵۰۰ خانوار با مشارکت معاونت محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انجام شده است بیان کرد: تحقق این طرح باعث ماندگاری روستاییان در روستاها شده و محل درآمد ثابت برای سالمندان و افراد زیرپوشش می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز در این نشست موضوع اشتغال را اصلی‌ترین ماموریت این نهاد برشمرد.

سیدمرتضی بختیاری بیان کرد: توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد زیرپوشش کمیته امداد از اهداف و برنامه های اصلی این نهاد است تا با این اقدام مهم زمینه رفع نیازمندی این قشر فراهم شود.

او همچنین بهره‌مندی از ظرفیت خیران و اختصاص اعتبارات استانی برای اجرای برخی پروژه‌های توانمندسازی را خواستار شد.

سفر رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به سیستان و بلوچستان در سکوت رسانه ای انجام شد بطوریکه در برنامه های مختلف این سفر از هیچ رسانه ای احتمالا بجز صدا و سیما دعوت نشده بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است