Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:47:29 GMT

محرومیت خواهران منصوریان بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۳۳۳

محرومیت خواهران منصوریان بخشیده شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کمیته استیناف فدراسیون ووشو پس از درخواست تجدیدنظرخواهی خانم «سهیلا منصوریان» نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران، مطابق با ماده ۹ آئین نامه انضباطی و تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی فدراسیون ووشو نسبت به قهرمانان و همچنین فقدان سابقه محکومیت قطعی در رکن قضائی ووشو، محرومیت باقی مانده ایشان را مورد بخشش قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خصوص تجدید نظرخواهی سرکار خانم «شهربانو منصوریان» نسبت به رأی کمیته انضباطی، با توجه به تقاضای حاکی از تعهد برای عدم تکرار خطای گذشته، نگاه حمایتی نسبت به قهرمانان و افتخارآفرینان ووشو و فقدان سابقه محکویت قطعی در رکن قضائی ووشو، محرومیت باقی مانده ایشان به مدت یک سال به حالت تعلیق درآمد.

کمیته استیناف فدراسیون ووشو در خصوص درخواست تجدیدنظرخواهی خانم‌ها «هاجر نصیری زاده»، «فرزانه قیصری» و «معصومه اژدر بروجردی» نسبت به رأی کمیته انضباطی هیئت ووشو لرستان، پس از بررسی محتویات پرونده و استدلال مندرج در رأی صادره، ایراد وارده بر دادنامه معترض عنه را وارد دانسته و رأی صادره در خصوص تنزیل درجه داوری ایشان را ابطال نبود.

در خصوص الباقی رأی صادره ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه وارد نیامد، به عمل نیامده مستندا به آئین نامه انضباطی، ضمن رد اعتراض دادنامه صادره را تائید می‌نماید و لازم الاجرا می‌باشد.

کد خبر 5092382

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو فدراسیون ووشو الهه منصوریان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان محمود فکری کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم صنعت نفت آبادان فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور کاراته فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام

کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۶ ورزشکار را جهت رسیدگی به سه پرونده فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام؛ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی روز دوشنبه جهت رسیدگی به سه پرونده تشکیل خواهد شد و افراد زیر احضار شده‌اند:

پرورش اندام: سالار مددی، مهدی جابری
مچ اندازی: مسعود بخشی
فیتنس وابا (WABBA): ساسان رشیدی، رامین ارشادی و علی فرهنگی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!