Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی گفت: ۱۱ طرح برای شهرستان شیروان در طرح عمران اترک خراسان شمالی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدعلی شجاعی» عصر پنج شنبه (20 آذرماه) در جلسه شورای اداری شیروان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: باید سعی کنیم طرح های نیمه تمام زودتر به اتمام برسد.

 

استاندار خراسان شمالی در خصوص مصارف آب استان گفت: مدیران میزان آب مصرفی صنایع را مشخص کنند و برای صنایع آب بر استان یک حدی گذاشته شود تا صنایعی که بالای 100 هزار مترمکعب آب سالانه مصرف دارند، طرحی برای آن صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شجاعی میزان آب مصرفی صنایع استان را سالانه هشت میلیون مترمکعب عنوان کرد و افزود: در برخی از جاها مثل شهرداری برای استفاده آب فضای سبز و غیره از پساب تهیه شود.

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: از شهرداری شیروان انتظار می رود طرح های بزرگ را اجرا کند تا چهره شهر بهتر و زیباتر از این شود زیرا که مسیر تردد سالانه 20 میلیون مسافر و زائر باید دارای مکان گردشگری، تفریحی و توریستی باشد.

 

شجاعی افزود: شیرکوه این شهر باید طرح مدرن برای آن انجام شود و به مجتمع فرهنگی، هنری و تفریحی تبدیل شود، بحث تفریح در آن تعریف شود و سایر مواردی که در آن وجود ندارد، انجام شود.

 

وی گفت: شهرداری اگر پول ندارد چرا دور پارک شهید صیاد شیرازی دیوار می کشد، طبق پروتکل های اعلامی از سوی وزارت کشور در سال 81، هیچ دیواری نباید دور پارکی کشیده شود، امنیت که با دیوار کشی ایجاد نمی شود، این اقدام اشتباه نباید ادامه پیدا کند.

 

فرماندار شیروان هم گفت: مشکل آب مجتمع گردشگری تفریحی بیگان در سطح 50 هکتار و مصرف سالانه 280 هزار مترمکعب آب برطرف شد.

 

امین رضا مرآتی با اشاره به اینکه نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان مصرف آب بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: مصرف آب آن 30 لیتر بر ثانیه است که آب سالانه تخصیص داده شده از محل سد بارزو شیروان برای آن یک میلیون مترمکعب است.

 

وی گفت: پیشنهاد می شود این نیروگاه ملزم به استفاده از آب پساب بشود.

 

در این مراسم یک جلد قرآن نفیس از سوی کارآفرین شهرستان شیروان به استاندار خراسان شمالی در راستای قدردانی از حمایت های وی از تولیدکنندگان اهدا شد.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان طرح عمرانی استاندار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده