Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@19:14:16 GMT

انتقاد نماینده سمیرم از وضعیت بازار آشفته خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۲۵۰۴

انتقاد نماینده سمیرم از وضعیت بازار آشفته خودرو

به گزارش تابناک به نقل از فارس مسعود گل‌شیرازیعصر در نشست وزیر صنعت، معدن تجارت با فعالان بازرگانی اصفهان اظهار داشت: مدلی که شما در خراسان رضوی انجام دادید مدل سه‌گانه مدیریت مردم سالارانه اقتصاد مقاومتی بوده است، نمونه آن را در اصفهان عملیاتی بفرمایید و اتاق اصفهان این آمادگی را دارد با این پشتوانه قوی همراه شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: موضوع تفویض اختیار به استان اصفهان را به اداره سمت و اتاق بازرگانی اگر از دستاورد‌های سفرتان قرار دهید به نظر می‌رسد از این اعتماد قطعآ می‌توانید در طول زمان به‌عنوان یک مدل موفق از آن یاد کنید.

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: اتاق نهم بنای خود را اتاق نسل سوم قرار داد و گفت باید سه گانه‌ای مطرح کنیم در عین حالی که اتاق تعامل‌گرا با قوای حاکم هستیم رونق کسب و کار اعضای خود را در دستور کار قرار دهیم؛ سال گذشته در حضور وزیر وقت شتاب دهنده صادراتی را رو نمایی کردیم و نتیجه آن تربیت پنجاه تیم صادراتی را تربیت کردیم که نتیجه آن صادرات عملیاتی از بین جوانا این مرز و بوم بود.

گل‌شیرازی بیان داشت: راه اندازی و تکمیل کارگو ترمینال ونمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان حلقه‌های تکمیل اقتصاد صادراتی از مواردی بود که اصفهان را به شبکه ارسال محموله‌های کارگو‌های صادراتی تبدیل کرده است.

همچنین اصغر سلیمی خطاب به وزیر صنعت معدن و تجارت اظهار داشت: استان اصفهان را برخوردار خطاب می‌کنند، اما متأسفانه شهر‌های اطراف استان اصفهان آنچنان که باید رشد نکرده است باید توجه داشته باشیم اگر مشکلات این شهر‌ها حل نشود مهاجرت صورت می‌گیرد که تبعات خود را دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل آب شرب مشکل اساسی ما در استان اصفهان است و فولاد مبارکه و ذوب‌آهن آب زیادی مصرف می‌کنند؛ با توجه به اینکه ۱میلیارد مترمکعب آب از سمیرم خارج می‌شود، ما کمتر از ۶در صد از این صنایع بهره بردیم.

وی با تأکید بر اینکه هر وزیری آمده است ادعا کرده است که مشکل خودرو را حل خواهد کرد گفت: مشکل خودرو چه زمانی قرار است حل شود؛ شما اشاره کرده‌اید بخش خودرو سازی قرار است در بخش خصوصی برود، اما چه زمانی قرار است این اتفاق بیافتند؛ حوزه اشتغال و خودرو را حل کنید که این یکی از معضلات مهم است که شما باید در وزارت پیگیری کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم نماینده سمیرم وزیر صمت بازار خودرو لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ‌از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری انتقاد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهارداشت: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌هاست، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

 وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی  افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • انتقاد از آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران + عکس