Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، طرح زمستانی راهداری شهرستان شاهرود آغاز شد و در همین راستا اکیپ‌های مختلف به راهدارخانه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان اعزام شدند.

پنج اکیپ راهداری متشکل از ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات برف‌روب و ۳۵ راهدار در پنج راهدارخانه شهرستان شاهرود برای انجام طرح زمستانی مستقر شدند و آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح زمستانی راهداری هر ساله اجرا می‌شود و تا پایان بارش‌ها ادامه دارد؛ ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود در محورهای ارتباطی از اهداف اجرای طرح راهداری زمستانی محسوب می‌شود.

گشت‌زنی مداوم در تمام محورهای حوزه استحفاظی برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و یخبندان، استقرار اکیپ‌ها با تجهیزات کامل در فواصل مشخص در جاده برای بازگشایی محورها در صورت مسدود شدن و امدادرسانی به مسافران از مهم‌ترین برنامه‌ها در قالب طرح راهداری زمستانی است.

طرح زمستانی راهداری از ۲۰ آذرماه آغاز شده است و پایان آن ۲۰ فروردین‌ماه سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/2568/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: برف شاهرود راه ها خدمات رسانی زمستانی راهداری طرح زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب یک هزار و ۹۲۶ کنتور هوشمند برق در شاهرود
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان