Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیدین رحمانی پنجشنبه شب در جلسه هیئت چهار نفره آذربایجان غربی افزود: نظارت بر اجرا و ساخت و ساز متضمن استحکام و طول عمر بیشتر سازه‌های عمرانی و ساختمانی است.

وی با تأکید بر افزایش نظارت بر ساخت و سازها، ادامه داد: متأسفانه امضا فروشی توسط برخی از معماران و مهندسان سازه و عمران در بحث ساخت و ساز معضلی جدی بوده که نیازمند برخورد دستگاه‌های مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در خصوص وظایف هیات چهار نفره نیز بیان کرد: نظارت عالیه بر ساخت و سازهای شهری بر عهده راه و شهرسازی است و در صورت بروز هر گونه تخلف با متخلفان باید برخورد شود.

در این جلسه مباحث مربوط به نظام ارجاع کار به مهندسان، نحوه نظارت بر ساخت و ساز مسکن و دستورالعمل کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد با تخلفات مهندسان ناظر در هیات رسیدگی به تخلفات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی پروژه ساختمانی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پروژه ساختمانی ارومیه آذربایجان غربی پروژه ساختمانی ارومیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • توقف ساخت‌وساز از عوامل اصلی افزایش قیمت مسکن در تهران
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقای کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • مذاکره وزارت ارتباطات برای ارتقا کیفیت مودم‌های داخلی + فیلم
  • کاربرد های آنتی اسکالانت در تصفیه آب چیست؟
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت