Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نزدیک به ۳ سال است که ایران با بحران‌های فراوانی بعد از خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام مواجه شده است. در چنین حالتی که جامعه بیش از هر مقطع دیگری به آرامش احتیاج دارد، رویارویی این روز‌های مجلس با دولت نگرانی زیادی را برای افکار عمومی به وجود آورده است.

عباس سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در این‌باره اظهار داشت: این روز‌ها عده‌ای از این می‌گویند که مجلس یازدهم بنا بر رویارویی با دولت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نمایندگان مجلس در طول این چند وقت بنای همراهی با دولت داشته و در رفتارشان هم چیزی غیر از این مشاهده نشده است. اگر مجلس شورای اسلامی طرحی در خصوص کاهش تحریم‌ها مصوب کرده، آن طرح به تایید شورای نگهبان هم رسیده و تبدیل به قانون شده تا برای افکار عمومی هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.
بیشتر بخوانید: انتقاد سخنگوی دولت از اقدام قالیباف/ رییس مجلس در ابلاغ قانون اقدام لغو تحریم‌ها عجله کرددفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در ادامه سخنانش گفت: مساله‌ای که در این قانون آمده، چیزی جز این نیست که برای هرگونه مذاکره باید تحریم‌های یک‌جانبه برداشته شود تا ایران به این نتیجه برسد که قصد و نیت طرفین واقعا حل مشکل و رسیدن به تفاهمی عادلانه است. اکنون این سوال به وجود می‌آید آن‌هایی که ساز مخالفت با تصمیم مجلس را کوک می‌کنند حرف‌شان چیست و چطور می‌توانند بعد از نقض برجام توسط آمریکا، دوباره به آن‌ها اعتماد کنند؟

وی توضیح داد: این روز‌ها بحث رویارویی مجلس و دولت همه را نگران کرده است. به هر حال کشور بحران‌های زیادی دارد و مردم هم روز به روز گرفتارتر می‌شوند. با تاکید دوباره به اینکه مجلس یازدهم قصد همکاری با دولت را دارد، دولت هم باید با واقع‌بینی بنا را بر تعامل با قوه مقننه و سایر دستگاه‌ها بگذارد تا همراهی و همدلی به ما در گذر از سختی‌ها کمک کند. چرا که تنش و چالش سمی مهلک برای کشور است. منبع: اعتماد آنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجلس یازدهم دولت انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی دیروز مقابل تراکتور قرار گرفت که ایمان سلیمی، تنها بازیکن در جمع 11 نفر اصلی آبی پوشان با سابقه حضور در تیم تبریزی بود و تجربه بازی در استادیوم یادگار امام را داشت که دیروز هم توانست در جدال برابر تیم سابق خود عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی ارائه کند.

ایمان سلیمی که در 18 مسابقه این فصل لیگ برتر در ترکیب استقلال حضور داشته، دیروز هم مقابل تراکتور انگیزه زیادی داشت تا مثل دیدار رفت موفق و مثمر ثمر کار کرده و دروازه حسین پورحمیدی را باز کند، اما با وجود عدم گلزنی توانست در خط دفاعی آبی‌ها بدرخشد و عملکرد تاثیرگذاری برای حفظ صدرنشینی تیمش داشته باشد.

استقلال در روزی که حملات خطرناکی داشت، در فاز دفاعی کم‌نقص و مطمئن کار کرد و ایمان سلیمی هم در تقابل با تراکتور اجازه نداد که تیم سابقش به گل برسد تا تساوی بدون گل موجب تداوم صدرنشینی شاگردان جواد نکونام در لیگ برتر شود.

ایمان سلیمی که پس از درخشش و کسب قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور لژیونر شد و به سِرد اسلوواکی پیوست، در بازگشت به تبریز شعار تعداد محدودی از هواداران تبریزی را متوجه خود دید که البته واکنش منفی نسبت به آنها نداشت و اعلام کرد دوران خوبی در تبریز سپری کرده است.

نکونام که اطمینان زیادی به این شکل دفاعی در استقلال دارد و تیمش دومین خط دفاعی برتر لیگ برتر را به خود اختصاص داده، امیدوار است در پنج بازی باقی مانده هم این مدافعان ازجمله ایمان سلیمی بتوانند به بازی خوب خود ادامه بدهند و صاحب قهرمانی شوند.

دیگر خبرها

  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • مآخذ مالیات برعایدی سرمایه در ایران برعکس دنیاست
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • ایران؛ کثرت فرهنگی و وحدت سیاسی
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • سلیمی نمین: همه حواسشان باشد فریب تندروها را نخورند / هدف تندروها بالاکشیدن خودشان است /نیاز به مجلس عقلانی داریم نه شعاری
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند