Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب با برگزاری دیدارهای هفته ششم به پایان رسید.

 

در گروه J مسابقات و در تقابل تیم‌های از پیش صعودکرده گروه، تاتنهام با نتیجه 2 بر صفر مقابل رویال آنتورپ پیروز شد. وینیسیوس در دقیقه 57 و لوسلسو در دقیقه 71 مسابقه گلزنی کردند تا اسپرز با 13 امتیاز، به‌عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله حذفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بلژیک هم با 12 امتیاز به‌عنوان تیم دوم گروه به دور بعدی مسابقات رسید.

 

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در این مسابقه برای اولین بار در ترکیب آنتورپ حاضر شد. بیرانوند در این مسابقه عملکرد درخشانی از خود نشان داد و در نیمه نخست، ضربه زیبای بیرون پای لوسلسو و سپس ضربه وینیسیوس را در شرایط تک به تک مهار کرد. درخشش دروازه‌بان ایرانی در نیمه دوم هم ادامه یافت و او چندین بار مانع گلزنی شاگردان ژوزه مورینیو شد.

 

     

 

براساس این گزارش، در گروه G لسترسیتی با نتیجه 2 بر صفر آاِک آتن را شکست داد. چنگیز اوندر در دقیقه 12 و هاروی بارنز در دقیقه 14 برای شاگردان برندان راجرز گلزنی کردند تا آنها با کسب 13 امتیاز و صدرنشینی در گروه‌شان صعود کنند. کریم انصاری‌فرد از ابتدای این مسابقه در میدان حضور داشت و در دقیقه 66 تعویض شد. زوریا هم در غیاب اللهیار صیادمنش با دو گل مغلوب براگا شد.

 

در دیگر دیدارهای پنجشنبه شب، میلان در گروه H با تنها گل ینس پیتر هاوگه در دقیقه 23 از سد اسپارتا پراگ گذشت و با صدرنشینی به مرحله حذفی رسید. دیناموزاگرب هم در گروه K با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست زسکا مسکو شد و به صدرنشینی گروه رسید. صادق محرمی مدافع ایرانی دیناموزاگرب در این مسابقه 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

 

در گروه L خنت بلژیک با نتیجه 4 بر یک مقابل هوفنهایم شکست خورد تا بدون کسب حتی یک امتیاز، به کارش در لیگ اروپا پایان دهد. میلاد محمدی مدافع ایرانی خنت از ابتدای این مسابقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نیمه دوم تعویض شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تاتنهام آنتورپ بیرانوند لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه از سری دیدارهای رده بندی لیگ برتر والیبال رومانی در دربی شهر بخارست تیم راپید توانست با نتیجه سه برصفر از سد دینامو بخارست بگذرد و سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

در این دیدار راپید بخارست ست های بازی را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 22 به سود خود به اتمام رساند تا حالا فقط یک برد دیگر تا رتبه سوم لیگ رومانی فاصله داشته باشد.

امیر غفور پشت خط زن تیم راپید بخارست در این بازی پانزده امتیاز برای تیمش کسب کرد و علی اصغر مجرد سرعتی زن این تیم برای تیمش بازی نکرد تا شایعه مصدومیت او قوت بگیرد. محمد بربست قطر پاسور تیم دینامو بخارست نیز سیزده امتیاز به دست آورد. فردا شب دیدار چهارم این دو تیم برگزار خواهد شد و راپید در صورت برد رتبه سوم را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • دینامو بدون محرمی صدرنشین کرواسی شد
  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید