Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سان، به تازگی عکس‌های شگفت انگیزی از صندوق‌های گنج در یک کشتی جنگی غرق شده نازی‌ها موسوم به «کارلسروهه» منتشر شده است که ممکن است معمای طلا‌های گمشده اتاق کهربا به ارزش ۲۵۰ میلیون پوند را حل کند.

این کشتی در آوریل سال ۱۹۴۵ غرق شد و در کف اقیانوس فرو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه اکتبر تیمی از غواصان لهستانی اعلام کردند لاشه این کشتی را تقریبا سالم پیدا کرده اند.

این کشتی پس از بمباران توسط هواپیما‌های شوروی، با از دست دادن صد‌ها نفر از غیرنظامیان و نظامیان، به اعماق دریای بالتیک فرو رفت.

این تیم غواصی در بررسی‌های خود گفته اند احتمالا بخش‌هایی از قطعات طلای اتاق معروف کهربا در این کشتی حمل می‌شده است.

گفته می‌شود اتاق کهربا در کاخ کاترین در نزدیکی سن پترزبورگ قرار داشت که با هزاران تن طلا، جواهرات و کهربا ساخته شده و عنوان «هشتمین عجایب جهان» را لقب گرفته است. دولت شوروی این اتاق را گنجینه‌ای فرهنگی قلمداد می‌کرد.

یک واحد از ارتش آلمان نازی این اتاق را که سال ساخت آن به ۱۷۰۱ تا ۱۷۱۴ می‌رسد، غارت کردند. اما، این گنج پس از غارت توسط نیرو‌های نازی به طرز عجیبی ناپدید شد. انتظار می‌رود، کشتی‌ها و هواپیما‌های نیرو‌های آلمانی حین انتقال آن دچار سانحه شده باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی نازی جنگ جهانی دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!

به گزارش ''ورزش سه''، نساجی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌‌آهن، امید خود برای بقا در لیگ برتر را تا حد زیادی افزایش داد و حالا در ۵ هفته آتی، امید بیشتری برای حضور در لیگ بیست و چهارم خواهد داشت. اما بعد از پیروزی ارزشمند نساجی مقابل ذوب‌آهن، به محض فرود آمدن هواپیمای حامل این تیم در فرودگاه قائم شهر، هواداران استقبال ویژه‌ای از اعضای تیم داشتند.

اما بیش از همه این محمد عباس‌زاده، مهاجم بومی نساجی بود که با استقبال هواداران روبرو شد و روی دوش آن‌ها قرار گرفت. هواداران نساجی با شعار معروف ''شاهی، شاهی دادا، عشق خدایی دادا، شماره ۳۳ تو پادشاهی دادا'' به استقبال محمد عباس‌زاده رفتند و لحظات جالبی را در فرودگاه رقم زدند.

دیگر خبرها

  • شکار نازی‌ها
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • فیلم| دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!