Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@22:59:02 GMT

نهمین اعدام فدرال آمریکا با ترزیق کشنده انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۵۳۹

نهمین اعدام فدرال آمریکا با ترزیق کشنده انجام شد

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، شبکه روسی «راشاتودی» گزارش داد، «براندون برنارد» یک شهروند سیاهپوست آمریکایی به اتهام همدستی در قتل دو نفر در سال ۱۹۹۹ در تگزاس، با تزریق مواد سمی اعدام شد و به نهمین زندانی آمریکایی تبدیل شد که در سال جاری میلادی، حکم اعدام فدرال برای وی اجرا شده است.

برنارد که ظاهراً در زمان وقوع جرم ۱۸ سال سن داشته است، پنجشنبه شب به وقت محلی با استفاده از ترزیق کشنده در مرکز اصلاح و تربیت فدرال در «تریهوت» ایالت ایندیانا اعدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از آنکه ترامپ قدرت را در سال ۲۰۱۷ به دست بگیرد، آخرین اعدام فدرال در سال ۲۰۰۳ انجام گرفته بود اما دولت دونالد ترامپ، تاکنون در سال ۲۰۲۰، حکم اعدام ۱۳ زندانی آمریکا را صادر کرده است که ۹ مورد آن انجام گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم آمریکا اعدام تزریق کشنده لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد پدافند هوایی این کشور روز گذشته یک فروند پهپاد آمریکایی ام‌کیو-۹ را که در حال انجام فعالیت خصمانه در آسمان استان صعده بود، با موشک مناسب سرنگون کرده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود یک پهپاد «ام‌کیو-۹ در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این‌باره درحال انجام است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی، سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

«یحیی سریع» همچنین خبر داد نیروی دریایی یمن‌ نیز یک نفتکش انگلیسی با نام Andromeda Star را با موشک در دریای سرخ هدف قرار داده است.

او تاکید کرد عملیات‌های نظامی ارتش یمن تا زمان پایان محاصره و جنگ علیه غزه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران