Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پولاد روز جمعه (۲۱ آذر) با حضور در مناطق سیل زده شهرستان دشتستان با گروه های جهادی کانون های مساجد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  خبرگزاریشبستان از بوشهر، با توجه به وقوع سیل در استان بوشهر و خسارت دیدن مناطقی در شهرستان دشتستان، دیلم و گناوه گروه های جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده، به مناطق سیل زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«علیرضا پولاد» روز جمعه (۲۱ آذر) با حضور در مناطق سیل زده شهرستان دشتستان با گروه های جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در حاشیه حضور خود در مناطق سیل زده در گفتگو با خبرگزاریشبستان از بوشهر اظهار داشت: اعضای کانون های مساجد هر زمان و در هر برهه حساس که نیاز به حضور و نقش آفرینی باشد با جان و دل در قالب گروه های جهادی به یاری هم نوعان خود می شتابند.

 

پولاد ادامه داد: مردم نوع دوست و نیکوکار استان بوشهر با فرهنگ غنی خود نشان داده اند که هرگاه در هر زمان و مکان افرادی نیازمند یاری رسانی باشند این مردم به صورت خود جوش در قالب تیم های جهادی در مناطق حاظر خواهند شد.

 

وی ادامه داد: گروه های جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در زمان سیل استان خوزستان با جمع آوری کمک های مردمی و همچنین اعزام نیروهای امدادی در کنار مردم خوزستان بودند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اجرای سومین مرحله توزیع بسته های کمک معیشتی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا ویژه مردم مناطق سیل زده استان بوشهر بیان کرد: روز گذشته گروه های جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) تعداد 2 هزار و 200 بسته گوشت قرمز میان مردم مناطق آسیب دیده ناشی از وقوع سیل اخیر توزیع کردند.

 

 پولاد با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت های کانون های مساجد در خدمت مردم آسیب دیده سیل استان بوشهر می باشد اظهار داشت: مردم نوع دوست و نیکوکار استان بوشهر در راستای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده، یاری رسان جهادگران کانون های مساجد باشند.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق سیل زده دشتستان جهادگران کانون های مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان گروه های جهادی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر مناطق سیل زده کانون های مساجد استان بوشهر آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم