Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@03:23:26 GMT

اخراج موقت فرشید اسماعیلی با دستور فکری

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۳۴۸

اخراج موقت فرشید اسماعیلی با دستور فکری

رویداد۲۴ در آستانه بازی تیم استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برابر شهرخودرو مشهد این تیم با اتفاق عجیبی رو به رو شده است.

فرشید اسماعیلی که به تازگی پس از رهایی از مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت می‌کند در پایان جلسه تمرینی روز گذشته به احمد مددی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه اعتراض کرد که این اعتراض در حضور چند بازیکن و کادرفنی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیلی که به دلیل بند‌های قراردادش با باشگاه عصبانی بود به صورت نامناسبی اعتراض خود را به مددی منتقل کرد که این موضوع در حضور محمود فکری موجب شد تا سرمربی باشگاه او را در اختیار کمیته انضباطی قرار بدهد و تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات محروم شود.

موضوع کسر قرارداد بازیکنان استقلال پیش از آغاز فصل جدید یکی از اتفاقاتی بود که اغلب بازیکنان این تیم را دچار دردسر کرد، اما واکنش اسماعیلی به گونه‌ای بوده که در حال حاضر با نظر فکری او از تمرینات تیم کنار گذاشته شده‌است. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 استقلال فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور آقایان مهدی افضلی رئیس، فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیأت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیأت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد.

کد خبر 6095275

دیگر خبرها

  • نخستین تصویر از بازگشت حجازی به استقلال
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس