Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@18:40:54 GMT

نظر پنتاگون درباره حمله ایران به نیروهای امریکایی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۵۷۶

ساعت 24 - ژنرال کنت مک کنزی رئیس فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده روز پنجشنبه ابراز اطمینان کرد که ایران در حال حاضر می فهمد که انجام هر گونه حمله علیه منافع ایالات متحده در خاورمیانه از جمله از طریق نیروهای نیابتی به نفع این کشور نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال کنت مک کنزی در سخنرانی خود در  کنفرانس اینترنتی نشریه Defense One گفت: "من دائماً در حال بحث شدید با رئیس ستاد [نیروهای مسلح ] و وزیر دفاع درمورد این موضوع هستم که  چه نیروهایی را باید برای بازداشتن ایران در اختیار داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون قصد ما این است که آنها [ایرانیان] را متقاعد کنیم که حمله مستقیم یا غیرمستقیم از طریق نیروهای ثالث به نفع آنها نیست. مکان احتمالی ، همانطور که می دانید ، عراق است".زنرال مکنزی تأکید کرد: "من معتقدم که در حال حاضر ما [در روابط با ایران] به سطح معینی از من آنرا بازدارندگی می نامم، رسیده ایم ، که مورد اختلاف است. ممکن است این بازدارندگی کامل نباشد. با این وجود ، من فکر می کنم آنها [ایرانی ها] می بینند که انجام این کار (یعنی انجام جملاتی علیه آمریکا). به نفع آنها نیست. این یک عنصر نظامی است. همچنین بسیاری از عناصر سیاسی و دیپلماتیک وجود دارد ، اما نگرانی من عمدتا مربوط به امنیت و عنصر نظامی است."بنابراین ، او ، در واقع ، اطلاعاتی را که قبلا روزنامه پولیتیکو منتشر کرده بود مبنی بر اینکه نیروهای آمریکایی در خاورمیانه در حال آماده سازی خود برای مقابله حمله احتمالی از ایران هستند ، تأیید نکرد. حوزه مسئولیت عملیاتی ژنرال مکنزی در درجه اول شامل خاورمیانه ، آسیای جنوبی و مرکزی است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی

سیدحسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان با انتشار پیامی در ایکس از شکست فراخوان بزرگ برای اخراج وی از دانشگاه پرینستون خبر داد.

 موسویان نوشت:

بعد از ۲ ماه تبلیغات وسیع شبکه های فاکس نیوز، ایران-اینترنشنال،صدای آمریکا و…برای شرکت در تظاهرات «فراخوان بزرگ اخراج موسویان از دانشگاه پرینستون»، امروز فقط۳۰-۴۰ نفر در این تجمع شرکت کردند!!!

۲ میلیون ایرانی در امریکا ضد جنگ طلبان هستند.

دیگر خبرها

  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • ویدیو/ تداوم اعتراضات دانشجویان امریکایی در حمایت از فلسطین
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش