Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوکه برای تیبو کورتوا همیشه آرزوی موفقیت دارد، البته به جز مقابل رئال مادرید

کوکه، کاپیتان اتلتیکو مادرید در آستانه رویارویی با رئال مادرید در هفته سیزدهم لالیگا در استادیوم دی استفانو مصاحبه ای با آاس انجام داد و در خصوص دربی مادرید و احتمال پیوستن لیونل مسی به اتلتی صحبت کرد. به گزارش طرفداری، کوکه در مصاحبه با آاس گفت:

سخت است که مسی به اتلتیکو مادرید بیاید 

احتمال پیوستن لیونل مسی به اتلتیکو مادرید؟ او پسر خوبی است (خنده).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سخت است که او به تیم ما بیاید. مسی تمام فوتبالش را در بارسلونا گذرانده و جدا کردن او از بارسلونا سخت خواهد بود. گاهی اوقات با رفقا در خصوص آمدن مسی به اتلتیکو مادرید شوخی می کنیم و می گوییم چطور می توانیم او را برای آمدن به اتلتیکو مادرید متقاعد کنیم؟ به نظر من با نگاه کردن به جنبه مالی قضیه، خیلی سخت است که مسی به اتلتی بیاید زیرا تیم ما نمی تواند دستمزدی که او در بارسلونا می گیرد را پرداخت کند. بازیکنان به خاطر عطش و انگیزه قهرمانی فوتبال بازی می کنند و برخی به همین خاطر به باشگاه هایی می روند که بتوانند قهرمانی کسب کنند. شاید سوارز بتواند مسی را برای انتقال به بارسلونا متقاعد کند. ما تیمی فوق العاده داریم، بازیکنان ما ستاره هستند و امیدواریم سال خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. خود سوارز هم عطش بسیار بالایی برای موفقیت دارد و البته از این ویژگی او تعجب نکردیم زیرا سوارز همیشه یک قهرمان است.

با احترام به رئال مادرید، ترسی از آن ها نداریم 

دربی دیداری هیجان انگیز و همیشه حساس است زیرا مهم نیست کجای جدول هستید. رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. آن ها همیشه برای قهرمانی در تمام مسابقات می جنگند. همه می گویند رئال مادرید ضعیف شده اما آن ها همیشه برای قهرمانی مبارزه می کنند و باید به آن ها احترام بگذاریم. با این حال، ترسی از آن ها نداریم و برای کسب سه امتیاز بازی می کنیم. این بازی جدال دو تن از بهترین دروازه بانان جهان هم هست؛ اوبلاک و کورتوا. البته ما بهترین دروازه بان جهان یعنی اوبلاک داریم. با این وجود کورتوا هم فصلی عالی داشته است. او دورانی زیبا در اتلتیکو مادرید داشت و سپس به چلسی و رئال مادرید رفت. با این حال کورتوا هم تیمی سابق ماست و برایش آرزوی بهترین ها را داریم. برای همه هم تیمی های سابق، به جز زمانی که مقابل اتلتیکو مادرید بازی می کنند، آرزوی بهترین ها را داریم. در بازی برابر اتلتیکو، امیدواریم که آن ها همیشه شکست بخورند. 

بدون ترس بازی می کنیم

همچنین بخوانید:

مانوئل نویر برای پنجمین بار بهترین دروازه بان جهان از نگاه فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار شد کوکه: اگر مسی و گریزمان به اتلتیکو مادرید بیایند، رقابت زیادی را تجربه خواهند کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید بهترین دروازه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا رئال مادرید با پاس زیبای تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور به گل اول دست یافت اما سپس در ابتدای نیمه دوم بایرنی‌ها به بازی برگشتند.

ابتدا لروی سانه به زیبایی از سمت راست حرکت کرد و دروازه آندری لونین را باز کرد و سپس چهار دقیقه بعد هری کین از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و کامبک تیمش را کامل کند.

این پنالتی یک نکته جالب هم داشت که توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است. پیش از زدن ضربه جود بلینگام به سمت هری کین رفت و با صحبت‌های توهین‌آمیز قصد داشت تمرکز او را از بین ببرد، پس از چند ثانیه تلاش داور به بلینگام هشدار داد و او از محوطه خارج شد.

با این حال تلاش ستاره رئال ناموفق بود و کین به راحتی دروازه لونین را باز کرد.

نکته جالب این است که کین و بلینگام در تیم ملی انگلیس هم‌تیمی یکدیگر هستند و همین مورد اقدام بلینگام را جالب‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند