Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:43:52 GMT

لزوم احداث پارک علم و فناورى در لامرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۵۹۱۳

لزوم احداث پارک علم و فناورى در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام على حسین زاده  در خطبه هاى امروز نماز جمعه شهر لامرد در سخنانى با اشاره به  فرارسیدن روز پژوهش، اظهارداشت: انسان همواره یک موجود پژوهش‌گستر و جستجوگر بوده است.

وى افزود: در سطح شهرستان لامرد جوانان زیادى در امر پژوهش مشغول فعالیت مى باشند که مى بایست پارک علم و فناورى باتوجه به اینکه این شهرستان صنعتى مى باشد ایجاد شود تا جوانان در ابعاد گوناگون  علمى مشغول تحقیق و پژوهش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن ٢٦ آذرماه روز حمل و نقل گفت: برخى از شغل ها از بس عادى شده است مشکلات آنان درک نمى شود و امروز سیستم حمل و نقل با ٤٠ سال گذشته اصلا قابل مقایسه نیست و بسیار مدرن شده است.

حسین زاده ادامه داد: مشکلات رانندگان حمل و نقل باید بررسى و برطرف شود، گرانى لوازم یدکى خودروها مشکلات فراوانى براى آنان ایجاد کرده است که دولت باید به فکر تقویت و اهمیت دادن به شغل رانندگان این قشر تلاش گر باشد.

خطیب جمعه لامرد بر لزوم احداث کمربندى در شهر لامرد نیز تاکید کرد و بیان داشت: صنعتى شدن بسیار خوب است اما باید همه زیر ساخت ها نیز فراهم گردد و امروز شاهد تردد زیاد تریلى ها در سطح شهر لامرد هستیم که مى بایست تلاش شود کمربندى در لامرد ایجاد شود.

وى با اشاره به اقدام راهبردى مجلس شوراى اسلامى در لغو تحریم ها تصریح کرد: از مجلس انقلابى بابت این حرکت تشکر مى کنیم زیرا هر وقت دشمن گزافه گویى کرد باید در مقابلش ایستاد و این طرح عجولانه نبوده است و از مشورت خواهى برخوردار بوده است و اینک نوبت رییس جمهور است که این طرح را اجرا کند.

حسین زاده خاطرنشان کرد: همه باید به قوانین مجلس احترام بگذارند و امروز همه مسوولان در مقابل آمریکا یک صدا هستند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: علم فناوری امام جمعه پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901103

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • ۴ مصدوم در اثر انفجار در پارک پرواز تبریز
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد