Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@14:16:15 GMT

واکنش حزب‌الله لبنان به تحقیقات انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۲۶۴

واکنش حزب‌الله لبنان به تحقیقات انفجار بیروت

حزب‌الله لبنان از قاضی تحقیقات پرونده انفجار بندر بیروت خواست پرونده را مجددا به دور از سیاسی‌بازی بررسی کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در واکنش به تصمیم فادی صوان، قاضی پرونده انفجار بندر بیروت اعلام کرد، ما تأکید می‌کنیم که تمام اقداماتی که قاضی تحقیقات اتخاذ می‌کند باید به دور از سیاست و غرض و مطابق با احکام قانون اساسی باشد و حکم بر پایه اصول منطقی و قانونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این چیزی است که در تصمیمات اخیر شاهد آن نبودیم. ما قاطعانه با نبود معیارهای یکپارچه که به هدف گرفتن سیاسی عده‌ای از افراد و نادیده گرفتن عده‌ای دیگر و مجرم دانستن برخی بدون هیچ معیار عادلانه‌ای منجر شد، مخالفیم. این مسئله به تأخیر در تحقیقات و محاکمه به جای رسیدن به حکم قضایی عادلانه منجر شد.

حزب‌الله از قاضی تحقیقات خواست پرونده را مجددا بررسی کند و اقدامات قانونی مناسب اتخاذ کند تا حقیقت به دور از سیاسی بازی آشکار شود. این حزب تاکید کرد: جنایت انفجار بندر بیروت یک جنایت معمولی نیست بلکه جنایت بزرگی است.

قاضی تحقیقات انفجار بندر بیروت پنجشنبه حسان دیاب، نخست‌وزیر مستعفی لبنان، علی حسن خلیل، وزیر دارایی سابق، غازی زعیتر و یوسف فنیانوسی، از وزرای مشاغل پیشین به کوتاهی متهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان انفجار بندر بیروت قاضی تحقیقات حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم

در ادامه حملات حزب الله لبنان به مقرهای سربازان رژیم صهیونیستی، اینبار در شهرک شتولا یکی دیگر از این مقرهای نظامی مورد هدف حملات نیروهای حزب الله لبنان قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • مخالفت سوئد با تحقیقات بین‌المللی درباره انفجار «نورد استریم»
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم