Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار, سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد؛ زیرا اگر ببریم، شرایط ما در جدول خیلی بهتر می‌شود. درست است که جدول در حال حاضر شکل کاذب دارد، اما امتیازهای نیم فصل اول خیلی مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارتار در ادامه گفت: می‌دانم خطیبی مربی است که به تیمش اشراف دارد. او در سال های گذشته تیم های خوبی بسته است اما ما محکوم به برد هستیم و باید با تلاش مضاعف و سختی‌کشیدن‌ های زیاد برنده شویم. باید حواسمان باشد که در بازی فردا غافلگیر نشویم.

سرمربی پیکان در خصوص این که گفته بود پیکان خیلی با تفکرات تاکتیکی وی هم‌خوانی ندارد و حتی در هفته‌های اول از هدایت این تیم استعفاء داده است، گفت: با توجه به زمان کمی که داشتم و این که ۸۰ درصد تیم را من نبسته بودم، تصمیم گرفتم از هدایت پیکان استعفا ء دهم. وقتی باشگاه با جدایی من مخالفت کرد، با تمام وجودم کار کردم و به همراه همکارانم تصمیم گرفتیم فلسفه کاری‌ام را با داشته‌هایم تطبیق بدهم. شاید پیکان مثل تیم‌هایی که ما در سال‌های اخیر داشتیم بازی نکند، اما برای عقب نماندن از کورس قهرمانی، سعی کردیم تغییراتی ایجاد کنیم.   

سرمربی پیکان افزود: اکنون به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و به همین دلیل فلسفه کاری خودمان را با توجه به داشته‌هایمان تغییر دادیم. ما هیچ قولی به باشگاه نداده‌ایم، اما اگر بازیکنان ما فکر کنند هر بازی یک فینال است و برای کسب ۳ امتیاز آن بازی تلاش کنند، ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

او در پاسخ به این سوال که چرا مهدی شریفی بازی نمی‌کند، گفت: شریفی در ابتدا مشکل آی تی سی داشت و این مشکل به تازگی برطرف شده است و از طرف دیگر او به کرونا مبتلا شده بود. من کاری به اسم‌ها ندارم و هر کسی آماده‌تر باشد بازی می‌کند. شریفی قطعا در آینده به تیم ما کمک خواهد کرد.

تارتار درباره کم گل بودن بازی‌های لیگ برتر گفت: این موضوع طبیعی است. ۵۰ درصد تیم‌ها تلاش می‌کنند که سقوط نکنند و ۵۰ درصد دیگر هم به دنبال قهرمانی و کسب سهمیه هستند. از طرفی مربیان فوتبال ما دوست ندارند شغل خود را از دست بدهند و به همین دلیل تفکرات محتاطانه‌تر می‌شوند. وقتی بازیکنان خوب خارجی هم نمی‌توانیم جذب کنیم، طبیعی است که گلزنی در لیگ کمتر می‌شود.

سرمربی پیکان در خصوص پرتاب اوت‌های نادر محمدی، بازیکن تیمش گفت: من بار‌ها به این سوال جواب داده‌ام. هر مربی‌ بگوید اگر من نادر محمدی را داشتم به او بازی نمی‌دادم، دروغ می‌گوید. وقتی بیرانوند پرتاب دست بلند می‌کرد، این موضوع جهانی شده بود و همه به به و چه چه می‌کردند. ما هم سعی می‌کنیم از پرتاب اوت به همراه دیگر تاکتیک‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی پیکان درباره فاصله کم امتیازات تیم‌ها در جدول تصریح کرد: جدول کاذب است و از الان نمی‌توان جایگاه تیم‌ها را مد نظر قرار داد. ۷، ۸ هفته دیگر می‌توان درباره جایگاه تیم‌ها نظر داد.

تارتار در واکنش به پیشنهاد باشگاه تراکتور تبریز با او و درخواست ۲ میلیاردی پیکان برای صدور رضایت‌نامه‌اش عنوان کرد: هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی ندارم. یک روز صحبت از تراکتور است و یک روز مس رفسنجان و تمرکز مربیان از بین می‌رود. تمرکزم روی پیکان است و می‌خواهیم نیم فصل دوم، تیم را تقویت کنیم تا جایگاه مناسبی به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید

گل محمدی: پس از نیمه نهایی آسیا خیلی اذیت شدیم/ کیفیت چمن و توپ‌ها خیلی بد است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پیکان سرمربی پیکان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)