Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحمید احمدی در کنفرانس ملی "تازه‌های علوم ورزش و سلامت" گفت: توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ‌گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشور است.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام و دانشگاه ایلام با حضور سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان کشور ، علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ، علی اکبری ریئس دانشگاه ایلام مراسم افتتاحیه کنفرانس ملی "تازه‌های علوم ورزش و سلامت" در دانشگاه ایلام بصورت حضوری و برخط برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با قدردانی از همکاری همه جانبه علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام و تقدیر از زحمات دعلی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برای برگزاری این کنفرانس، تأکید کرد:در دولت تدبیر و امید شاهد یک تحرک جامع و مؤثر در توسعه ورزش دانشجویی بوده‌ایم و زیرساخت‌های لازم برای اعتلای ورزش قهرمانی و همگانی در این حوزه فراهم شده است.
وی در ادامه به موضوع نقش رسانه در ترویج ورزش همگانی پرداخت و با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی به معنای پاسخ‌گویی به نیازهای ورزشی تمام جمعیت کشوراست، تأکید کرد: این موضوع برای توسعه کشور راهبردی و اولویت‌دار است .

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، یادآور شد: نیروی انسانی برای اینکه از آمادگی برخوردار باشد، باید از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشد، که این مهم از طریق ورزش که هم کمک هزینه است و هم سریع انجام می‌گیرد، محقق می‌شود.

 احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بر اساس رسالتی که دارند باید در زمینه فرهنگ‌سازی، آموزش، اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت مؤثر مردم نقش محوری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی دانشگاه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است