Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام عصر امروز جمعه ۲۱ آذر ماه در حاشیه بازدید از طرح ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران در جمع خبرنگاران گفت: از سال گذشته کار ساماندهی آبگرم دهلران با توجه به خسارات آن به تاسیسات شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: انتقال آبگرم به خارج از شهر با شش و نیم کیلومتر لوله در حال اجراست و پیمانکار نیز پای کار است و نیاز است در روند کار تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام کل اعتبار مورد نیاز برای این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تا کنون ۶۵ میلیارد ریال آن اختصاص یافته و مابقی نیز تلاش می‌شود به صورت صد در صد اختصاص یابد.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اینکه اگر مطالباتی از پیمانکار وجود دارد از اعتبارات سال آینده پرداخت می‌شود، گفت: برای این پروژه امسال نیز ۹۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

وی در پایان تاکید کرد: از پیمانکار و آب منطقه‌ای استان انتظار می‌رود که تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام/ 9708

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام ساماندهی دهلران قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام آبگرم دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم

محمد افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: طی گشت بازرسی همکاران این مدیریت از واحد‌های نانوایی سطح شهر، این واحد نانوایی به دلیل فعالیت، بدون اخذ مجوز از کارگروه آردو نان و اتحادیه اصناف شهرستان متخلف شناخته شد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری